افتتاح بزرگترین بیمارستان تخصصی جنوب استان در شهرضا

شهرضا - رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا گفت: بزرگترین بیمارستان تخصصی جنوب استان، در نیمه نخست یا اوایل نیمه دوم مسال، در شهرض به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سیدحجت‌الله تنهایی ظهر امروز (یکشنبه) در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان، اظهار کرد: تا پایان خردادماه امسال، عملیات ساختمان‌سازی یال جدید بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه یال جدید بیمارستان شهرضا تا پایان نیمه اول یا اوایل نیمه دوم امسال به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: با راه اندازی این مرکز، بزرگ‌ترین بیمارستان تخصصی جنوب استان، ایجاد خواهد شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا با بیان اینکه این شهرستان در ارایه خدمات بهداشتی در منطقه پیشتاز بوده است، اظهار کرد: اجرای موفق طرح ایراپن در این شهرستان که زمینه ثبت نام ایران را در زمره ۱۰ کشور برتر جهان در ارایه خدمات بهداشتی فراهم کرد، نمونه‌ای از این دستاوردها است.

تنهایی ادامه داد: همه شاخص‌های سلامت در شهرضا بالاتر از میانگین کشوری است، بنابراین ضرورت دارد از حوزه بهداشت و درمان این شهرستان حمایت ویژه شود.

وی با اشاره به غربالگری ۵۲ هزار و ۵۴۳ نفر از شهروندان شهرضایی در طرح ایراپن در سال ۹۶ تصریح کرد: تعداد شش هزار و ۵۱۷ نفر از این افراد با فشارخون بالا، تعداد سه هزار و ۹۵ نفر مبتلا به دیابت و سه هزار و  ۹۱۵ نفر با عامل خطر مصر دخانیات، شناسایی شدند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا اظهار کرد: در هفته سلامت امسال، همه آب معدنی‌ها، نوشابه‌ها، چیپس و پفک در معرض تابش نور خورشید از مغازه‌ها جمع آوری می‌شود.

کد خبر 341469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.