اعتبارات مدیریت بحران جدی گرفته شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اعتبارات مربوط به مدیریت بحران جدی گرفته شود،‌ گفت: باید توجه داشت که حوادث، غیرقابل پیش‌بینی است و چنانچه حادثه‌ای در اصفهان رخ دهد، تنها ۵۰۰ تخته پتو برای خدمت‌رسانی به مردم در اختیار داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی پیش از ظهر یکشنبه در بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک عید مبعث با بیان اینکه شهرداری اصفهان باید بیش از گذشته  به مساله مدیریت بحران ورود کند، اظهار کرد: در این راستا در سال گذشته در مجموع ۱۰ میلیارد تومان برای مدیریت بحران شهر اصفهان در نظر گرفته شده بود که به صورت کامل تخصیص نیافت و به یک میلیارد تومان کاهش یافت.

وی با بیان اینکه شهرداری باید نسبت به تخصیص کامل اعتبارات در نظر گرفته شده برای مدیریت بحران توجه بیشتری داشته باشد، تصریح کرد: نباید اعتبارات مدیریت بحران که در بخش‌هایی مانند آتش‌نشانی در نظر گرفته شده  در کمیسیون تخصیص شکسته شود و با درصد پایینی تخصیص یابد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اعتبارات مربوط به مدیریت بحران جدی گرفته شود،‌ افزود: باید توجه داشت که حوادث، غیرقابل پیش‌بینی است و چنانچه حادثه‌ای در اصفهان رخ دهد، تنها ۵۰۰ تخته پتو برای خدمت‌رسانی به مردم در اختیار داریم.

وی ضمن قدرداتی از عملکرد ستاد تسهیلات سفر شهرداری اصفهان در ایام نوروز افزود: معاونت خدمات شهری و سازمان فرهنگ، تفریحی و اجتماعی شهرداری اصفهان در ایام نوروز علی رغم مشکلات و محدودیت‌های مالی که داشتند چهره زیبایی از شهر را به نمایش گذاشتند وفراتر از توان شهرداری نیز خودنمایی کردند.

محمدی همچنین به میزان تخصیص بودجه راه‌اندازی مرکز کاهش آسیب‌های اجتماعی شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: برای این پروژه در اعتبارات سال ۹۷ در شورای شهر پنج میلیارد تومان مصوب شد و این در حالی است که در کمیسیون تخصیص ۷۰ درصد این بودجه تخصیص یافته است که نیازمند بازنگری است چرا که ممکن است همین کسری بودجه موجب توقف این پروژه شود.

وی همچنین به مدیریت بحران آب در اصفهان تاکید کرد و گفت: باید توجه داشت که ما در همه بخش‌ها برای مدیریت بحران آب فعالیت‌هایی انجام داده‌ایم و نسبت به آموزش شهروندان غفلت کرده‌ایم.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: ضروری است که معاونت خدمات شهری و سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان نسبت به آموزش‌های شهروندی و اجتماعی بر مبنای مصرف صحیح آب اقداماتی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ضمن تقدیر از کارکنان شهرداری اصفهان در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی از مسئولان این نهاد خواست تا هفته فرهنگی اصفهان را به زیبایی و شکوه هر چه بیشتر برگزار کنند.

کد خبر 341460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.