۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
وزش باد و بارش پراکنده در اصفهان

مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان اصفهان با بررسی نقشه‌های هواشناسی از آسمانی قسمتی ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده و احتمال رعدوبرق در اصفهان خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری ایم نا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی ازسوی مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان اصفهان، هوای شهر اصفهان در روز یک‌شنبه_ ۲۶ فروردین‌ماه_ قسمتی ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

براساس این گزارش، در روز یک‌شنبه وضعیت جوی در سایر شهرستان‌های استان نیز قسمتی ابری، گاهی با افزیش ابر و بارش پراکنده و رعدوبرق همراه است؛ ضمن اینکه آسمان شهرستان‌های سمیرم، اردستان، داران، فریدونشهر، خوانسار، میمه، گلپایگان، خوروبیابانک و چادگان نیز رگبار باران پیش بینی می شود.

براساس گزارش مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان، در روز _‌یک‌شنبه ۲۶ فروردین‌ماه_ دمای شهر اصفهان در گرم ترین ساعات ۲۳ و در خنک ترین ساعات به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهدرسید؛ هم‌چنین خوروبیابانک با ۳۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و فریدونشهر با دو درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین مناطق استان خواهندبود.

کد خبر 341444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.