پاسخگویی به مطالبات مردم با شهرسازی الکترونیک

رییس اداره شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: امروز در شهرداری نیازی به بایگانی نداریم زیرا تمام اسناد در سیستم بارگذاری شده است در این راستا رفت و آمدهای غیرضروری به شهرداری حذف می شود.

مسعود اشرفی مجد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای تحقق شهر هوشمند باید اطلاعات تمام املاک مشتمل بر نقشه های وضعیت موجود، عکس‌های هوایی، لایه‌های طرح تفصیلی، اطلاعات توصیفی همراه با عکس‌های هوایی که قبلاً به صورت جزیره‌ای بود به صورت یک‌جا فیلتر، غربالگری و به املاک تعلق می‌گرفت.

وی افزود: خوشبختانهعلیرغم پیچیدگی هایی که وجود داشت این اتفاق در تمام مناطق ۱۵ گانه ، افتاد و شهرداری طی دو سال اخیر کار بزرگی انجام داد و تمام اطلاعاتی که در بایگانی شهرداری مناطق به صورت پراکنده و اوراق دستی بود به صورت یکجا به مختصات ملک بر اساس کد نوسازی اضافه کرد.

رییس اداره شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه امروز در شهرداری نیازی به بایگانی نداریم زیرا تمام اسناد در سیستم بارگذاری شده است، گفت: اکنون در مرحله‌ای هستیم که با همراهی و حمایت مدیریت شهری به خصوص شورای شهر می‌توانیم تمام خواسته ها و مطالبات مردم در خصوص ساده‌سازی فرایندها، حذف مراجعات و امکان دورکاری را پاسخگو باشیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مواردی همچون تفکیک اعیانی و استعلام‌های ایستایی از طریق سیستم انجام می‌شود و با حمایت بیشتر شورای شهر و تعاملات شهرداری با سایر ارگان ها و همکاری آنها می‌توان رفت و آمدهای غیر ضروری را حذف کرد.

اشرفی مجد ادامه داد: این قابلیت وجود دارد که در ارتباط با سایر ارگان های خدمت رسان، مراجعات را به صفر رسانده و کار مردم را به خود آنها واگذار کنیم تا از طریق سیستم، امور خود را پیگیری کنند.

کد خبر 341433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.