۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
کوچ زودهنگام، عشایر را به گِل نشاند

سمیرم- رییس جمعیت هلال احمر سمیرم گفت: با توجه به بارندگی های روزهای اخیر ۱۵ خانوار از عشایری که در گِل گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

سید نور محمد موسوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان اظهار کرد: کوچ زود هنگام عشایر به دو منطقه ونک و پادنا آنان را با بارش های بهاره روبه‌رو کرد که خوشبختانه خسارت جانی در بر نداشت.

موسوی خاطرنشان کرد: در این عملیات امداد رسانی، ۱۵ خانوار درگیر در کوهستان های اطراف شهرستان نجات یافتند.

وی تصریح کرد: همچنین بارش شدید باران بهاری باعث گرفتاری خودروهای گردشگران در گِل شده که پس از تماس با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم خودروهای دودیفرانسیل در محل حاضر و افراد گرفتار را نجات دادند.

رییس جمعیت هلال احمر سمیرم با توجه به حضور عشایر در شهرستان امدادرسانی به آن ها آغاز شده و تیم‌های امداد و نجات برای اتفاقات احتمالی در حالت آماده‌باش هستند.

وی با اشاره به بارندگی‌های اخیر و حضور عشایر در شهرستان خاطرنشان کرد: نایلون های پوشش چادر و پتو با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال امتداد بارندگی ها در روزهای آینده در بین عشایر تقسیم شد.

موسوی با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر اعلام بارندگی ها افزود: عشایر برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی گزارش های سازمان هواشناسی را جدی بگیرند.

کد خبر 341428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.