حمله‌ سحرگاه امروز به سوریه یک جنایت است

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: حمله‌ سحرگاه امروز به سوریه یک جنایت است؛ رئیس‌جمهور آمریکا، رییس جمهور فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکارند و جنایت کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در سالروز بعثت پیامبر مکرم اسلام(ص)، جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار با اشاره به حمله سحرگاه امروز آمریکا و متحدانش به سوریه تاکید کردند: حمله‌ سحرگاه امروز به سوریه یک جنایت است. بنده صریحاً اعلام می‌کنم رئیس‌جمهور آمریکا، رییسجمهور فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکارند و جنایت کردند؛ طَرفی هم نخواهند بست، سودی هم نخواهند برد؛ همچنان‌که در سال‌های گذشته در عراق، سوریه،‌ افغانستان حضور پیدا کردند و از این قبیل جنایات انجام دادند و سودی هم نبردند.

ایشان افزودند: آن کسانی که دیروز آشکار و غیرآشکار از داعش حمایت می‌کردند، امروز ادعا می‌کنند که در مقابله‌ با آن‌ها حضور داشتند و آن‌ها را شکست دادند! آن‌هم به دروغ، چنین چیزی نیست. آن‌ها هیچ دخالتی نداشتند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: در این نطقی که رییس جمهور آمریکا همین چند ساعت قبل از این کرد، می گوید که ما توانستیم داعش را در سوریه شکست بدهیم؛ دروغ واضح و فاضح! آنها آنجایی که لازم دانستند وارد شدند و کمک کردند آنجایی که عناصر اصلی داعش در محاصره بودند، وارد شدند و آنها را نجات دادند. قبل هم در ایجاد داعش آنها موثر بودند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: با پول سعودی و امثال سعودی آنها توانستند این موجودات خبیث را به وجود بیاورند و به جان ملت عراق و سوریه بیندازند؛ منتها مقاومت در مقابل آمریکا و در مقابل عوامل آمریکا توانست این دو کشور را نجات بدهد، بعد از این هم همین جور است.

ایشان یادآور شدند: همین چند روز قبل از این، رئیس‌جمهور آمریکا گفت ما ۷ تریلیون [دلار] در منطقه‌ غرب آسیا -به قول او خاورمیانه- خرج کردیم و هیچ‌چیزی گیرمان نیامد؛ راست می‌گوید، چیزی گیرشان نیامده است و بعد از این هم آمریکا هرچه خرج کند، در این منطقه هیچ‌چیزی گیرش نخواهد آمد.

کد خبر 341412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.