درد بزرگ آب را با مسکن، مقطعی درمان نکنیم

لنجان-امام جمعه زرین شهر گفت: نباید همچون سال‌های گذشته به این مسئله عادت کنیم که با تزریق یک مسکن دردی به بزرگی آب را به صورت مقطعی درمان کنیم بلکه باید با برنامه‌ریزی به میدان آمده تا بتوانیم در دراز مدت به شکل ریشه‌ای این مشکل مهم را رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در جمع کشاورزان شهرستان لنجان اظهار کرد: مردم شهرستان لنجان در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره با موقعیت شناسی و بصیرت پشت سر ولایت فقیه خود حاضر بودند و در تمامی صحنه‌های حساس همچون جنگ تحمیلی و... حضور فعال داشته‌اند و تقدیم ۷۵۰ شهید و۲ هزار و ۳۰۰ جانباز و آزاده گواه این مهم است.

وی افزود: امروز حرکت‌های خوبی در حوزه آب در حال انجام است که این حرکات نور امید را بار دیگر در دل اقشار مختلف جامعه به خصوص کشاورزان زنده کرده است.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: به لطف خداوند متعال وحدت کامل و وصف‌ناپذیری برای حل مشکلات شهرستان لنجان بین دستگاه‌های مختلف شکل گرفته است.

وی ادامه داد: در طول ۲۰ سال گذشته طرح‌ها و وعده‌های بسیاری در حوزه آب به مردم به خصوص کشاورزان داده شد و طرح ۹ ماده‌ای یکی از این طرح‌ها بود که چند سالی بر روی این طرح مانورهایی داده شد، اما متاسفانه کوچکترین نتیجه‌ای حاصل نشد با توجه به اینکه طرح‌های جدید و خوبی توسط استاندار اصفهان ارایه شده است، احساس می‌شود موضوع با جدیت بیشتری در دست بررسی و اقدام است.

باقریان اضافه کرد: برگزاری جلسات مختلف در حوزه آب توسط استاندار اصفهان و حضور استاندار و مسئولان ارشد استان در بین قشر زحمت‌کش کشاورز در شرق و غرب استان نشان از همت مدیران برای رفع چالش موجود دارد و قطعا اگر دست مردم و مسئولان در دست یکدیگر باشد بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی عنوان کرد: امروز تنها راه معیشت برخی از افراد در شهرستان لنجان کشاورزی است و هیچ درآمد دیگری ندارد و قطعا اگر برای این قشر زحمت‌کش فکری اساسی نشود با مشکلات بسیاری مواجه خواهند شد.

امام جمعه زرین شهر با بیان اینکه مسئولان باید در بین مردم باشند تا با همدلی و همزبانی مشکلات را رفع کنند، گفت: مسئولان موظف هستند با مردم با احترام و تکریم حرف بزنند و نباید فراموش کرد در برخی مسایل به تنهایی نمی‌توان کاری را پیش برد  بر همین اساس باید در سایه وحدت و همدلی همه‌ مسئولان و مردم حرکت کرد تا شاهد حل مشکلات موجود باشیم.

وی یادآور شد: ما نباید همچون سال‌های گذشته به این مسئله عادت کنیم که با تزریق یک مسکن دردی به بزرگی آب را به صورت مقطعی درمان کنیم بلکه باید با برنامه‌ریزی به میدان آمده تا بتوانیم در دراز مدت به شکل ریشه‌ای این مشکل مهم  را مرتفع سازیم و با عزمی که امروز در استان وجود دارد قطعا ثمرات مثبتی به دست خواهد آمد.

کد خبر 341348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.