۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
سمیه محمودی: با جان مردم بازی نکنید

شهرضا - نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید بدانند بی‌توجهی به وضعیت راه‌های شهرضا که در مسیر شاهراه شمال – جنوب کشور واقع شده، بازی کردن با جان مردم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سمیه محمودی عصر امروز (پنجشنبه) در جلسه بررسی مشکلات تکمیل پروژه‌های راهسازی شهرضا، اظهار کرد: شهرضا از نظر جغرافیایی در مسیر شاهراه شمال – جنوب کشور قرار گرفته و به همین دلیل، موقعیت حساسی دارد.

وی با بیان اینکه روزانه صدها تردد در مسیرهای مواصلاتی این شهرستان انجام می‌شود، تصریح کرد: تاکنون اقدامات خوبی برای اصلاح راه‌های این شهرستان انجام شده، اما این مسیرها هنوز هم از استانداردهای لازم برخوردار نیست.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مسئولان باید بدانند بی‌توجهی به وضعیت راه‌های شهرضا که در مسیر شاهراه شمال – جنوب کشور واقع شده، بازی کردن با جان مردم است.

محمودی با بیان اینکه غیراستاندارد بودن مسیر شهرضا – مبارکه تاکنون باعث بروز تصادفات زیادی شده است، اظهار کرد: بارها برای اختصاص اعتبارات ملی جهت اصلاح این مسیر به مسئولان وزارت راه و شهرسازی مراجعه کردیم، اما بروکراسی اداری مانع افتتاح آن در موقع مقرر شد.

وی ادامه داد: در ابتدا قرار بود باند دوم این مسیر در دهه فجر افتتاح شود که این زمان، به قبل از پایان سال ۹۶ موکول شد، اما با وضعیت موجود، تأخیر در اجرای این پروژه همچنان ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرضا مردمانی فهیم و بافرهنگ دارد که اخبار مختلف را پیگیری می‌کنند، بنابراین وقتی مسئولان وعده‌ای می‌دهند باید به قول خود عمل کنند.

محمودی با انتقاد از عملکرد وزارت راه درخصوص پروژه شش بانده کردن مسیر شهرضا به اصفهان، تصریح کرد: این مسیر بخشی از جاده ترانزیت کشور است، بنابراین باید عملیات اجرایی در این پروژه هرچه سریع‌تر به پایان برسد.

وی تصریح کرد: این پروژه هیچ ردیف اعتباری ملی یا استانی نداشت، اما اکنون که اعتباراتی برای آن جذب شده باید عملیات آسفالت ۱۰ کیلومتر ابتدایی انجام و علمیات احداث ۱۰ کیلومتر باقیمانده آن آغاز شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش فراوان از مسئولان وزارت راه و شهرسازی خواسته شد، تا پروژه احداث زیرگذر میدان بسیج شهرضا را به عنوان یک طرح ملی تعریف کنند، اکنون که این کار انجام شده عملیات اجرایی آن نیز باید بلافاصله آغاز شود.

کد خبر 341339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.