نه سوریه امروز ضعیف‌تر از ۷ سال پیش است نه آمریکا قوی‌تر

مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری در دیدار با رییس جمهور سوریه گفت: نه سوریه امروز ضعیف تر از ۷ سال پیش است و نه آمریکا قوی تر از ۷ سال پیش.

به گزارش ایمنا، علی اکبر ولایتی مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) ضمن دیدار با بشار اسد رییس جمهور سوریه در دمشق در خصوص آخرین تحولات منطقه ای، روابط دو جانبه و تهدیدات اخیر آمریکا به بحث و تبادل نظر پرداخت.

علی اکبر ولایتی در این دیدار گفت: ۷ سال است که جنگ تمام عیاری با مشارکت ده ها کشور علیه ملت و دولت سوریه به هدایت مستقیم آمریکایی شروع شده است. نه سوریه امروز ضعیف تر از ۷ سال پیش است و نه آمریکا قوی تر از ۷ سال پیش.

مشاور بین الملل مقام معظم رهبری با بیان اینکه امروز ملت، دولت و ارتش سوریه جنگ دیده و آماده تر از گذشته است تأکید کرد: مواضع ترامپ در بدو انتخابش موجب تعجب دیگران بود الان موجب استهزاء دیگران است.

هر اقدام احتمالی تنها ثبات در منطقه را بیشتر به هم می‌زند

همچنین بشار اسد در این دیدار گفت: با پیروزی‌هایی که در سوریه صورت می‌گیرد، تلاش‌هایی از سوی برخی از کشورهای غربی برای تغییر روند رخدادها انجام می‌شود و این صداها و هرگونه

تحرک احتمالی تنها به برهم خوردن بیشتر ثبات در منطقه می‌انجامد و صلح وامنیت بین‌المللی را تهدید خواهد کرد.

رییس جمهوری سوریه خاطرنشان کرد، پس از آزادسازی غوطه شرقی، این تهدیدهای برخی از کشورهای غربی مبنی بر حمله به سوریه که بر اساس دروغ‌های ساخته و پرداخته شده خودشان و

دست‌نشانده‌هایشان در بین گروه‌های تروریستی صورت می‌گیرد، مطرح شد، چراکه بار دیگر آنها در مساله‌ای که بر آن در جنگ علیه سوریه حساب باز کرده بودند، شکست خوردند.

به گزارش ایمنا، ولایتی به منظور شرکت در کنفرانس بین المللی 'القدس وجهتنا' (قدس رویکرد و مقصد ما) وارد دمشق پایتخت سوریه شد. کنفرانس بین المللی 'القدس وجهتنا' (قدس رویکرد و مقصد ما) از ظهر سه شنبه به مدت 2 روز در دمشق برگزار شد. 

کد خبر 341327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.