سرودخوانی انقلاب در هفته هنر انقلاب

گروه آوازی مولا، شش قطعه از سرودهای انقلابی را به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در خیابان آمادگاه و میدان نقش‌جهان، هرروز عصر در دو نوبت اجرا می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت حوزه هنری استان اصفهان، سعید شمس، مدیر مجموعه فرهنگی، هنری مولا و مسئول گروه آوازی مولا گفت: قصد داریم درزمینهٔ تشکیل خانه سرود، برگزاری جشنواره‌های سرود، ساخت کلیپ‌های مختلف و ارائه قطعات باهدف تقویت سرود اصفهان، با حوزه هنری استان اصفهان تعامل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حمایت حوزه هنری استان اصفهان و در اختیار قرار دادن مکان برای تمرین این گروه، در آینده، کارگاه‌های آموزشی سرود و جلسات نقد موسیقی برگزار خواهیم کرد.

شمس با اشاره به فعالیت ۱۶ ساله این گروه بیان کرد: این گروه، ۱۴۰ عضو دارد، به آموزش علمی اعضا توجه و دوره‌های مختلف مربی‌گری سرود برگزار می‌کند.

وی با اشاره به افتخاراتی که این گروه در جشنواره‌های فجر و رضوی کسب کرده، تصریح کرد: کاری که ما به‌صورت خودجوش انجام می‌دهیم، وظیفه متولیان فرهنگی است، ولی متأسفانه هیچ نهاد خصوصی و دولتی به‌جز شهرداری و حوزه هنری استان، برای تأمین مکان، ما را حمایت نکرده‌اند.

وی ادامه داد: گروه مولا در سال ۱۳۸۰ تأسیس شد و متولدان ۱۳۰۸ تا ۱۳۸۸ در آن عضو هستند و در این گروه، پدران و پسران در کنار یکدیگر سرود می‌خوانند.

کد خبر 341227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.