ربات‌های فوتبالیست دانشگاه صنعتی اصفهان نایب قهرمان شدند

دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان موفق شدند در سیزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران؛ مقام دوم در بخش ربات‌های فوتبالیست شبیه ساز سه بعدی را به خود اختصاص دهند.

به گزارش ایمنا، سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران " IranOpen ۲۰۱۸"  به همت کمیته ملی ربوکاپ ایران و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از ۱۶ الی ۱۸ فروردین در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان موفق شدند تا عنوان نایب قهرمانی بخش شبیه‌سازی سه بعدی دسته ربات‌های فوتبالیست سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران (IranOpen ۲۰۱۸) را کسب کنند.

در این دوره از مسابقات که با حضور ۴۷۸ تیم از ۱۲ کشور برگزار شد، شرکت‌کنندگان در سه لیگ اصلی دانشجویی، دانش‌آموزی و کاربردی، با یکدیگر به رقابت پرداختند که در بخش شبیه‌سازی سه بعدی مسابقات دسته ربات‌های فوتبالیست، تیم AIUT۳D  دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان، به مقام دوم دست یافت.

در رقابت‌های این بخش که ۷ تیم از کشورهای ایران، آمریکا، چین و هند در آن حضور داشتند، تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان متشکل از سید نوید حسینی ایزدی، محمد روشن ضمیر، مهدی تاجمیر ریاحی، سید نوید اشکوفراز، مهدی عباسی و سید وحید مروج به سرپرستی دکتر مازیار پالهنگ با درخشش در این رقابت‌ها، پس از آمریکا و بالاتر از چین عنوان دوم را کسب کرد.

بخش شبیه سازی سه بعدی فوتبال ربات‌ها یکی از بخش‌های دسته ربات‌های فوتبالیست مسابقات ربوکاپ آزاد است که در آن دو تیم که هر یک دارای ۱۱ عامل بازیکن فوتبال خودمختارهستند با یکدیگر بصورت شبیه‌سازی فوتبال بازی می‌کنند.

کد خبر 341163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.