۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
شرق اصفهان متحول می‌شود

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۶۷ درصدی پروژه میدان شهدای هسته‌ای خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه شرق اصفهان متحول می شود.

محمد هویدا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بسته «پروژه میدان شهدای هسته‌ای» میدان پینارت سابق، خیابان‌های سلمان فارسی، خیابان ارغوانیه، روشن دشت و خود میدان را در بر می گیرد.

وی هزینه آزادسازی و اجرای این پروژه عظیم را بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با اجرای این پروژه شرق اصفهان متحول می شود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر آزادسازی‌ها در بخش خیابان سلمان فارسی به اتمام رسیده و در میدان پینارت نیز آزادسازی ها ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

هویدا با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد آزادسازی های سمت ارغوانیه هم تکمیل شده است، ادامه داد: آزادسازی ها در محور خیابان روشن دشت در دو مرحله در حال اجرا است.

وی گفت: بلوار روشن دشت حدفاصل کمربندی شرق از بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی تا میدان شهدای هسته‌ای یکی از ورودی‌های مهم شهر اصفهان محسوب می شود که در دو فاز اجرایی خواهد شد.

هویدا با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز اول بلوار روشن دشت شامل احداث باند تندرو و کندرو شمالی تکمیل و باند تندرو جنوبی آن نیز در آستانه نوروز به بهره‌برداری رسید، اظهارکرد: باند کندرو جنوبی این پروژه در آستانه نوروز به دلیل فعالیت کسبه متوقف بود، اما در حال حاضر عملیات اجرایی آن آغاز و تا اواسط خردادماه مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

کد خبر 341126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.