شورای پنجم در صدد افزایش امیدبخشی در شهر است

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از مأموریت‌های بخش مدیریت شهری افزایش نشاط و شادابی در جامعه بوده و شورای پنجم نیز در صدد افزایش امیدبخشی در شهر است.

علیرضا نصر اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: اعضای شورای شهر به عنوان میراث داران شهر وظیفه دارند امانتداران خوبی برای مردم باشند و زمینه نشاط و شادابی مردم را فراهم و امید بخشی را در شهر افزایش دهند.

وی با بیان اینکه بررسی راهکارهای تحقق شعار سال مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» در نخستین جلسه کاری سال ۹۷ شورای شهر اصفهان مطرح شد، افزود: به دنبال هستیم سازوکارهایی برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی داشته باشیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: برای رونق بخشی اقتصاد و حمایت از کالای ایرانی باید مراکز تولید کالا، کیفیت محصولات خود را بالا ببرند.

وی ادامه داد: مقرر شده کمیسیون های پنج گانه شورای اسلامی شهر در تخصص خود به حمایت از کالای ایرانی بپردازد تا این شعار در مدیریت شهری عملیاتی شود.

نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که در سیاست گذاری سال ۹۷ مورد توجه است، پیگیری راه اندازی خط دو و سه قطار شهری است و امیدواریم تا پایان سال خبرهای خوبی را در این راستا  به مردم بدهیم.

وی با بیان اینکه شورای پنجم به تکریم و احترام به مردم توجه دارد، اظهارکرد: باید شرایطی فراهم شود تا هر شهروندی به مناطق ۱۵ گانه یا سازمان های مرتبط با شهرداری مراجعه کرد با حداکثر رضایت از شهرداری خارج شود و در واقع بروکراسی های دست و پاگیر را کاهش دهیم.

کد خبر 341049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.