احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا با معماری خاص

مدیر پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا از پیشرفت ۹۲ درصدی مراحل سفت کاری این پروژه خبر داد و گفت: سالن جدید گلستان شهدا به دلیل همجواری با تخت فولاد با طرح و معماری خاص به سبک ایرانی-اسلامی احداث می‌شود.

میثم امینی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سالن اجتماعات گلستان شهدا در فضایی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در جنوب شرقی مجموعه در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه تاکنون فونداسیون سازه سالن اجتماعات، پارکینگ و رواق‌های پیرامونی آن ۹۲ درصد پیشرفت داشته است، افزود: به جز هزینه آزادسازی تاکنون چهار میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده و بر اساس برآوردها ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا پروژه به سرانجام برسد.

مدیر پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا ادامه داد: پارکینگ این طرح به وسعت ۳۵۰۰ مترمربع ظرفیت پارک ۱۵۰ خودرو را دارد، پیش‌بینی می‌شود ترافیک معابر اطراف گلستان شهدا با احداث این پارکینگ کاهش یابد.

امینی با بیان اینکه بودجه مناسبی برای بخش‌های مختلف پروژه از سوی شهرداری اصفهان، بنیاد شهید و استانداری پیش‌بینی شده است، گفت: سالن اجتماعات گلستان شهدا به دلیل همجواری با تخت فولاد با طرح و معماری ویژه به سبک ایرانی-اسلامی احداث می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سالن اجتماعات گلستان شهدا اوایل سال ۹۱ طبق مصوبه کمیسیون ماده پنج قرار بود در مجاورت تکیه لسان الارض احداث شود، اما با اعتراض تعداد معدودی از افرادی که اعتقاد داشتند قبور اجداد آنها تحت تأثیر این پروژه قرار می‌گیرد، مواجه شد، البته قرار نبود قبری تخریب شود و تمام قبور در محوطه سالن قرار می‌گرفت.

 مدیر پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا افزود: پس از متوقف شدن اجرای طرح و کش و قوس های فراوان و با تغییر جانمایی سالن و موافقت دستگاه‌ها کلنگ این پروژه در جنوب شرقی گلستان شهدا بر زمین زده شد.

کد خبر 341028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.