استفاده بیش از ظرفیت دامداری های صنعتی مبارکه ممنوع!

مبارکه- سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه گفت: دامداری های صنعتی موجود در شهرستان موظف به رعایت تمامی ضوابط زیست محیطی و بهداشتی هستند و از افزایش بیش از ظرفیت پروانه این دامداری ها جلوگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، جواد سلطانی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای دهسرخ، با اشاره به اهمیت حفظ سلامت مردم گفت: ادارات محیط زیست و بهداشت و درمان شهرستان موظف هستند طی بازرسی های مستمر از  دامداری ها با متخلفان برخورد کنند.  

وی افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد تمامی مجوزها و پروانه های بهره برداری دامداری های صنعتی بررسی و از افزایش خارج از ظرفیت آنها جلوگیری خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه اظهار کرد: بخشداری گرکن جنوبی و شهرداری زیباشهر موظف هستند، طی بازدید مستمر از ساخت و ساز دامداری های اطراف دهسرخ از طرح های توسعه بدون پروانه آنها جلوگیری کنند.

به گزارش ایمنا، در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای دهسرخ، معتمدان روستای دهسرخ در ابتدای جلسه با طرح برخی از مشکلات، مهم ترین مشکل موجود را مسائل زیست محیطی و بهداشتی ناشی از افزایش بیش از ظرفیت دامداری های صنعتی اطراف روستا عنوان کردند.  

کد خبر 340991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.