قبوض عوارض نوسازی دو مرحله‌ای می‌شود

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان از دو مرحله‌ای شدن توزیع قبوض عوارض نوسازی در سال جاری خبر داد و گفت: پرداخت به موقع عوارض شهرداری توسعه زیرساخت‌های شهر را به همراه دارد.

  نادر آخوندی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سال گذشته قبوض عوارض نوسازی یک مرحله‌ای آن هم در ماه‌های پایانی سال توزیع شد در حالی که سال‌های قبل دو مرحله‌ای بود و شهروندان راحت‌تر قبوض را پرداخت می‌کردند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به دلیل کمرنگ شدن همکاری شهروندان در پرداخت قوض عوارض نوسازی، امسال قبوض عوارض نوسازی دو مرحله‌ای توزیع و جوایز تشویقی برای مردم در نظر گرفته می‌شود تا انگیزه بیشتری در پرداخت‌ عوارض به وجود ‌آید.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان به میزان همکاری شهروندان در پرداخت عوارض نوسازی طی ۶ ماهه دوم سال گذشته اشاره کرد و افزود: ۷۰ درصد بودجه پیش بینی شده در پرداخت عوارض خودرو محقق شد و شهروندان در خصوص پرداخت عوارض خودرو همکاری خوبی داشتند.

وی ادامه داد: در خصوص عوارض نوسازی شرایط متفاوت و تنها نزدیک ۵۰ درصد عوارض پیش‌بینی شده وصول شد در حالی که انتظار می رفت شرایط بهتر باشد.

آخوندی با بیان اینکه در بخش پرداخت عوارض کسب و پیشه طی سال گذشته شرایط به هیچ عنوان ایده‌آل نبوده است، گفت: سال گذشته وصول عوارض کسب و پیشه در شهر اصفهان نسبت به حتی شهرهای کوچک اطراف همچون کاشان، شاهین شهر و نجف آباد نیز بسیار ناچیزی بود به طوری که تنها نزدیک به ۲۰ درصد این بودجه محقق شد.

وی وضعیت پرداخت عوارض کسب و پیشه را بسیار نگران کننده خواند و اظهارکرد: انتظار می رود همکاری کسبه در پرداخت قبوض عوارض کسب و پیشه افزایش یابد تا خدمات دریافتی آنها استمرار داشته باشد.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان تاکید کرد: شهروندان با پرداخت به موقع عوارض در توسعه و آبادانی شهر اصفهان سهیم هستند.

کد خبر 340956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 000 IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
    0 0
    جهت اگاهی مردم لیست هزینه انجام شده را در تابلو شهری بزنید