آسمانی ابری با بارش پراکنده و وزش باد در اصفهان

مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان اصفهان با بررسی نقشه‌های هواشناسی از هوایی نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با بارش پراکنده و احتمال رعد و برق و وزش باد در اصفهان خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی ازسوی مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان اصفهان، هوای شهر اصفهان در روز یکشنبه- ۱۹ فروردین‌ماه- نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با بارش پراکنده و احتمال رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

براساس این گزارش، در روز پنج‌شنبه وضعیت جوی در شهرستان‌های اردستان، مبارکه، نطنز، شهرضا، زرین شهر، نایین، سمیرم، کاشان، نجف آباد، ورزنه و خوروبیابانک، نیمه ابری تا ابری گاهی با بارش پراکنده و احتمال رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است، هم‌چنین آسمان شهرستان‌های داران، فریدونشهر، خوانسار میمه، گلپایگان نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با رگبار باران و احتمال رعد و برق و وزش باد همراه است.

براساس گزارش مرکز پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان، روز -یک‌شنبه ۱۹ فروردین‌ماه- دمای شهر اصفهان در گرم ترین ساعات ۱۹ و در خنک ترین ساعات به ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهدرسید؛ هم‌چنین خوروبیابانک با ۲۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و فریدونشهر با یک درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین مناطق استان خواهندبود.

کد خبر 340936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.