دو جایزه جهانی کاریکاتوریست اصفهانی

منصوره دهقانی، عضو خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان، جایزه موفقیت جشنواره حفاظت از محیط‌زیست چین را به دست آورد و منتخب پنجمین جشنواره کارتون گولد پاندای این کشور شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت حوزه هنری استان اصفهان، این کاریکاتوریست گفت: در جشنواره محیط‌زیست چین پذیرفته شدم و دو اثر با موضوع محیط‌زیست و یک اثر با موضوع افسانه‌ها و قصه‌ها ارسال کردم و اکنون نمی‌دانم کدام‌یک از آثارم منتخب جایزه شده، چون هنوز گالری تصاویر منتخب در سایت جشنواره منتشرنشده است.

 این هنرمند همچنین درزمینهٔ تصویرسازی فعالیت دارد و آثارش درزمینهٔ تصویرسازی و کارتون در جشنواره کارتون چین شرکت داشت.

منصوره دهقانی، دارای مدرک کاردانی نقاشی و کارشناسی گرافیک است. این هنرمند، مدرک ممتاز از انجمن خوشنویسان اصفهان دارد و کار خود را درزمینهٔ کارتون از اوایل سال ۹۳ با کارتون موضوعی شروع کرد.

وی بیشتر درزمینهٔ کارتون مطبوعاتی کار می‌کند و با نشریاتی ازجمله نیشخند (ضمیمه روزنامه قانون)، همشهری و اصفهان نیمروز همکاری دارد.

این هنرمند در جشنواره‌های داخلی موفقیت‌هایی داشته، ازجمله کسب جایزه بزرگ جشنواره ساری با موضوع پسماند در سال ۹۶، جایزه ویژه جشنواره گنجینه آب اهواز در سال ۹۵ و جایزه بزرگ جشنواره هویت اصفهان. آثار این هنرمند، منتخب چند جشنواره خارجی نیز بوده است.

کد خبر 340843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.