شهرضا میزبان فعالان قرآنی جنوب استان

شهرضا – معاون فرهنگی آموزش و پرورش شهرضا گفت: این شهرستان میزبان ۷۰۰ نفر از دانش آموزان فعال قرآنی منطقه جنوب استان در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام محمدحسین جعفری صبح امروز (شنبه) در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مسابقات قرآن و معارف اسلامی جنوب استان به میزبانی شهرضا، اظهار کرد: این شهرستان در روزهای ۲۲ و ۲۳ فروردین‌ماه امسال، میزبان ۷۰۰ نفر از دانش آموزان فعال قرآنی منطقه جنوب استان است که در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی، شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: این دانش آموزان از شهرستان‌های مبارکه، شهرضا، دهاقان، سمیرم و منطقه (۳) آموزش و پرورش استان اصفهان، به شهرضا اعزام می‌شوند.

معاون فرهنگی آموزش و پرورش شهرضا اظهار کرد: تعداد ۱۱۶ دانش آموز، شامل ۵۰ دختر و ۶۳ پسر شهرضایی، که از بین ۷۰۰ دانش آموز مقاطع متوسطه اول و دوم انتخاب شده‌اند در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

جعفری تصریح کرد: این رقابت‌ها در دو گروه دختران و پسران، در محل دانشگاه آزاد شهرضا برگزار می‌شود، این در حالی است که از دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان نیز، ۵۰۰ دختر و ۵۰۰ پسر برای حضور در این رقابت‌ها معرفی شده‌اند.

کد خبر 340839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.