عربستان، محور شرارت در منطقه است

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: عربستان سعودی با اقدامات ضد بشری خود، به عنوان محور شرارت در منطقه، به دنبال ضربه زدن به منافع جهان اسلام و دشمنی با کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به پایان تعطیلات نورزی، اظهار کرد: عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی، قابل تقدیر بود.

وی با بیان اینکه کسبه و اصناف شهرضا تلاش کردند روحیات مهمان‌نوازی مردم شهرستان را به نمایش بگذارند، تصریح کرد: موقعیت بین راهی شهرضا زمینه جذب تعداد زیادی از مسافران نوروزی را فراهم می‌کند، به همین دلیل لازم است همه اقشار جامعه برای معرفی فرهنگ و مفاخر این شهرستان همکاری کنند.

امام جمعه شهرضا رویکرد آموزش و پرورش این شهرستان را در ترویج معارف اسلامی قابل تحسین توصیف کرد و افزود: در سازمان پرورش و تریبت اخلاقی نسل‌های آینده براساس معارف اسلامی، از آموزش علمی مهمتر است.

حجت الاسلام یعقوبی اضافه کرد: اگر نسل‌های جوان و نوجوان که مهمترین سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند، با معارف اسلامی و قرآن و نهج‌البلاغه آشنا شوند، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به درپیش بودن سالروز شهادت امیرسپهبد صیاد شیرازی، تأکید کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باعث ترویج فرهنگ اسلامی و روحیه انقلابی در جامعه می‌شود.

امام جمعه شهرضا امنیت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و افزود: شهدا از مهمترین سرمایه وجودی، یعنی جان خود گذشتند تا اسلام و انقلاب پابرجا بماند و از آسیب مصون باشد.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به انتخاب عنوان «حمایت از کالای ایرانی» به عنوان شعار سال ۹۷ اظهار کرد: طبق فرمایش رهبر مظعم انقلاب فروشندگان باید کالای ایرانی بفروشند و مردم هم باید از این محصولات استفاده کنند تا منافع حاصل از آن، نصیب همه افراد جامعه شود.

وی با بیان اینکه اقتصاددانان و اندیشمندان باید برای تحقق شعار سال همکاری کنند، تصریح کرد: اگر خواستار رونق اقتصاد ملی هستیم، باید از محصولات وطنی حمایت کنیم.

امام جمعه شهرضا تأکید کرد: حمایت از کالای ایرانی تنها وظیفه مسئولان نیست، بلکه مردم هم باید در این زمینه همکاری و تلاش کنند.

حجت الاسلام یعقوبی حضور در نماز جمعه را نشانه پایبندی به اصول انقلاب دانست و افزود: فردی نمی‌تواند ادعای انقلابی بودن داشته باشد، اما در نماز جمعه شرکت نکند.

وی با بیان اینکه یک فرد انقلابی باید همه اصول انقلاب را قبول داشته باشد، تأکید کرد: سخنانی که در نماز جمعه مطرح می‌شود، باید برای مردم امیدبخش و باعث آرامش آنان شود.

امام جمعه شهرضا عربستان سعودی را محور شرارت در منطقه دانست و تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به رهبری آمریکا، همه تلاش خود را برای ضربه زدن به منافع جمهوری اسلامی به کار گرفته‌اند.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: اگر دشمنان اقدامات خصمانه‌ای انجام می‌دهند، جای تعجب نیست چون کار اصلی آن‌ها همین است، اما در این شرایط دیگر جایی برای اختلافات داخلی نیست.

وی با اشاره به کشتار مردم فلسطین در تظاهرات روز زمین، تصریح کرد: استقامت و پایداری در برابر استکبار جهانی، تنها راه موفقیت و پیروزی است.

امام جمعه شهرضا گفت: اعتقاد به مهدویت و ترویج فرهنگ انتظار، مهمترین دلیل دشمنی سران عربستان با جمهوری اسلامی است، زیرا آنان می‌دانند که این اعتقاد با استعمار و استثمار ملت‌های دیگر مخالف است و با آن مبارزه می‌کند.

کد خبر 340811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.