۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
بافت فرسوده ارومیه اصلاح می شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با قول مساعد شهردار ارومیه مقرر شده که پروژه تقاطع آذربایجان در سال ۹۷ به اتمام برسد و کمربندی دوم ارومیه تا جاده انهر نیز در سال ۹۷ به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت‌الاسلام محمد خلیل پور در ارتباط با جلسه دیروز شورای اسلامی شهر ارومیه و مباحثی که در این جلسه مطرح شد، اظهار کرد: جلسه دیروز هیئت رئیسه شورای شهر با حضور شهردار ارومیه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد و در ارتباط با برنامه‌ها و جلسات شورای اسلامی شهر در سال۹۷ مباحثی مطرح شد و همچنین شهردار ارومیه نیز در ارتباط با اقداماتی که در سال ۹۷ در ارومیه انجام خواهد شد گزارشی را ارائه کرد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به زمان اتمام پروژه تقاطع آذربایجان در ابتدای جاده سنتو ارومیه بیان کرد: شهردار ارومیه قول داده است که پروژه تقاطع آذربایجان امسال به اتمام برسد و یکی از فازهای آن کار شده و عملیات اجرایی در فازهای دیگر آن نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به گزارش‌های شهردار ارومیه و قول مساعد وی در ارتباط با زمان اتمام پروژه کمربندی دوم ارومیه افزود: به گزارش شهردار ارومیه مقرر شده است که کمربندی دوم ارومیه تا جاده انهر در سال ۹۷ به بهره برداری برسد.

خلیل پور با اشاره به رسیدگی وضعیت بافت فرسوده شهر ارومیه تصریح کرد: مقرر شده است که شهرداری وضعیت بافت فرسوده ارومیه مخصوصاً محله‌های آق داش، داش مسجد (مسجد سنگی) و یئده درمان (۷ آسیاب) با طراحی پروژه‌های خاصی پیگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ارتباط با وضعیت زمین‌های لشکر ۶۴ ارومیه تشریح کرد: برای کلیات زمین‌های لشکر ۶۴ طرحی کشیده می‌شود و مقرر شده است که پس از آن این طرح در این زمین‌ها اجرا شود.

کد خبر 340809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.