جابه جایی بیش از ۵۱۳ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه، ۵۱۳هزار و ۱۶۷ نفر مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری جابه جا شدند.

عباس محبوبی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در این بازه زمانی ۲۳۴ هزار و ۹۹۲ ورود مسافر و ۲۷۸ هزار و ۱۷۵ نفر خروج مسافر از پایانه‌های شهر اصفهان انجام شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی جابه جایی مسافران از طریق ۲۲ هزار و ۴۹۱ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس ثبت شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: از ۲۵ اسفندماه تا پانزدهم فروردین سال ۹۷ در مرکز معاینه فنی مستقر در پایانه مسافربری جی دو هزار و ۶۳۰ دستگاه ماشین سبک معاینه و کارت فنی برای آنها صادر شده است.

محبوبی با بیان اینکه در این بازه زمانی یک‌هزار و ۸۵۷ نفر در هتل‌های صفه و کاوه اسکان یافتند، گفت: در ایام نوروز نیروهای مددکاری و مشاوره، مامور بهداشت برای کنترل موادغذایی غرفه ها و رستوران‌ها، نیروهای تعزیرات برای کنترل قیمت غرفه ها و نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت بیشتر در محیط پایانه‌های مسافربری حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز سفرهای نوروزی هیچگونه مشکل خاصی که باعث توقف سفر از پایانه های مسافربری شود به وجود نیامد و پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان با آمادگی کامل سرویس دهی خوبی به مسافران انجام داد تا مسافران با خاطره ای خوش به شهر و دیار خود بازگردند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان خدمات گوناگون و متنوعی را در سطح پایانه‌های خود ارایه می‌دهد تا مسافران هیچگونه مشکلی خاصی نداشته و برای استفاده از وسایل و خدمات عمومی راغب شوند، افزود: چشم‌انداز سازمان ایجاد فضای آرام، ایمن، دلنشین، در دسترس، مدرن و ارایه امکانات به روز است.

کد خبر 340766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.