کسر امتیاز نفت تهران اعمال می شود؟/ خروج سپاهان از زیرفشار

در حالی که باشگاه نفت تهران تا تاریخ ۱۵ فروردین مهلت داشته بر اساس نامه دبیر کل فدراسیون فوتبال مطالبات علیرضا امامی فر و آرمین بیابانی را پرداخت کند، تا امروز چنین اتفاقی رخ نداه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از جدایی علیرضا امامی فر و آرمین بیابانی از تیم نفت تهران و شکایت این دو نفر به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به منظور دریافت مطالبات خود، این کمیته در تاریخ ۲۲ آذر ماه سال گذشته دادنامه قطعی خود را صادر کرد که بر اساس حکم دادنامه باشگاه نفت تهران به پرداخت اصل خواسته و هزینه رسیدگی در حق هر دو شاکی محکوم می شود.

اما پس از صدور این حکم باشگاه نفت تهران هیچ واکنشی نشان نداد تا اینکه در تاریخ ۳۰ بهمن ۹۶ دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال دو نامه جداگانه برای ریس سازمان لیگ اعلام می نماید در صورت عدم پرداخت مطالبات علیرضا امامی فر و آرمین بیابانی تا تاریخ ۱۵ فروردین ۹۷ از سوی باشگاه نفت تهران، بدون نیاز به ابلاغ مجدد و مطابق ماده ۸۹ مقررات انضباطی مصوب سال ۱۳۹۶ فدراسیون فوتبال، این باشگاه در مرحله اول با کسر امتیاز و یا محرومیت از نقل و انتقال بازیکن مواجه و در نهایت در صورت تمرد از اجرای حکم به یک دسته پایین تر سقوط می کند.

علیرضا امامی فردر گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ایمنا گفت: هیچ تماسی از سوی باشگاه نفت با من گرفته نشده و من به همراه آرمین بیابانی و علی کریمی از طریق وکیلم پیگیر این موضوع هستیم. با توجه به تعطیلات نوروز و عدم حضور برخی از اعضای فدراسیون، وکیلم از امروز مجدداً پیگیری خواهد کرد.

وی افزود: از زمانی که از نفت تهران جدا شدیم شکایت کردیم، مبالغی نیز پرداخت شد تا کمیته تعیین وضعیت پیگیری کند، مدت زیادی است که ما به این کمیته شکایت کردیم و بر اساس قوانینی که خود فدراسیون تصویب کرده محکومیت آن ها کسر امتیاز و محرومیت از نقل و انتقالات خواهد بود.

امامی فر تاکید کرد: ما مراحل قانونی را انجام دادیم ولی از سوی باشگاه نقت هیچ پیگیری انجام نشد و طبیعی است که ما مصرانه دنبال دریافت مطالبات‌مان باشیم.

باید دید سازمان لیگ فوتبال با توجه به نامه کمیته تعیین وضعیت و نامه دبیرکل فدراسیون با باشگاه نفت تهران برخورد می کند یانه، هر چند ۳ روز از مهلت پرداخت باشگاه نفت تهران گذشته اما سازمان لیگ هیچ واکنشی به این موضوع نداشته است.

تیم نفت تهران که با ۲۷ بازی ۲۴ امتیاز دارد و در جدول رده بندی لیگ برتر در رده پانزدهم قرار گرفته در صورت کسر امتیاز با بحران به مراتب بزرگتری برای بقا در لیگ روبرو می شود و به نوعی خیال تیم هایی مثل استقلال خوزستان، سپید رود رشت، پدیده و سپاهان از بقا در لیگ راحت خواهد شد تا مقداری از زیر فشار خطر سقوط خارج شوند.

کد خبر 340763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.