هفته آینده فراخوان بزرگداشت فردوسی منتشر می‌شود

مشاور شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد از انتشار فراخوان بزرگداشت فردوسی طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، هادی بختیاری گفت: فراخوان‌هایی در طول سال، به مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف منتشر خواهد شد تا هنرمندان ایده‌های خود را در مطرح نمایند. با توجه به اینکه روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه روز بزرگداشت فردوسی نام نهاده شده، طی هفته آینده فراخوان فردوسی منتشر خواهد شد و از هنرمندان دعوت می‌شود به منظور معرفی چهره فاخر حکیم ابوالقاسم فردوسی و بزرگداشت جایگاه این شاعر نام‌آور طرح‌ها و ایده‌های خود را ارائه کنند.

وی با تاکید بر اینکه در نوروز ۹۷ ایجاد نشاط و شادابی در دستور کار قرار داشت، بیان کرد: توجه به برگزاری رویدادهایی که به زیبایی و نشاط شهر کمک کنند، در طی سال و به مناسبت‌های مختلف مورد توجه قرار دارد.

مشاور شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با اشاره به تمرکز کار در ایام نوروز امسال افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت می‌گیرد تا فراخوان نوروز ۹۸ به مراتب زودتر از فراخوان نوروز امسال منتشر شود.

بختیاری خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود از موضع فکر کردن برای مردم خارج شده و کار با مردم را برای خود تعریف کنیم.

وی ادامه داد: در این زمینه در عرصه‌های مختلف، هنرمندان در کنار مدیریت شهری قرار می‌گیرند تا شهری اخلاقی، قانون مدار و با نشاط طراحی و اجرا شود. در واقع همه باهم، در کنار هم، برای شهرمان تلاش کنیم.

مشاور شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، گفت: حمایت از کالای ایرانی در تبلیغات محیطی سطح شهر، برپایی جشنواره‌ها و موضوعات تئاتر دنبال می‌شود.

بختیاری تاکید کرد: البته در این زمینه ورود مستقیم صورت نمی‌گیرد. اما تلاش می‌شود از فعالیت‌ سمن‌های مردمی، نخبگان، هنرمندان و صاحبنظران در این عرصه حمایت کنیم.

وی در این خصوص از نخبگان عرصه‌های هنری خواست ایده‌های خود را در این زمینه عرضه کنند.

کد خبر 340754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.