افزایش ۸۰ درصدی مسافران نوروزی شهرضا

شهرضا - جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر شهرضا گفت: شمار مسافران نوروزی شهرضا در مقایسه با سال گذشته، ۸۰ درصد افزایش داشته است.

محمدمهدی مولاییان در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: از ۲۷ اسفندماه سال ۹۶ تا ۱۳ فروردین امسال ۲۲۹ هزار و ۴۸۸ نفر از مسافران و زائران نوروزی در قالب ۲۶ هزار و ۲۶۷ خانوار وارد شهرضا شده‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع مسافران ۱۹ هزار و ۷۶۳ نفر در قالب چهار هزار و ۸۹۹ خانوار در مدارس،۲۶ هزار و ۹۲۰ نفر در قالب شش هزار و ۱۸۲ خانوار در آستان مقدس امامزاده شاهرضا و ۶۱ هزار و ۹۱۵ نفر در قالب ۱۱ هزار و ۷۴۶ خانوار در کمپینگ‌های سطح شهر اسکان داده شده‌اند.

جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر شهرضا با بیان اینکه هفت هزار و ۷۳۸ نفر از مسافران در قالب یک هزار و ۶۱۶ خانوار در ادارات، دانشگاه‌ها و مراکز نظامی این شهر اسکان داده شده‌اند، تصریح کرد: دو هزار و ۹۳۷ نفر از مسافران در قالب ۹۴۴ خانوار در هتل‌ها و مسافرخانه‌ها و چهار هزار و ۴۱۵ نفر در قالب ۸۸۰ خانوار در سایر اماکن، اسکان داده شدند.

مولاییان با بیان اینکه در این مدت به ۱۴۳ نفر مصدوم حوادث و سوانح مختلف امدادرسانی شده است، گفت: ۸۷ نفر در حوادث درون شهری دچار مصدومیت شدند که از این تعداد دو نفر فوت کردند این در حالی است که از ۵۱ نفر حادثه‌دیده سوانح برون شهری نیز سه نفر جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: ۶۱۰ نفر از بیماران و حادثه‌دیدگان در ایستگاه‌های سلامت به صورت سرپایی مداوا شدند و ۱۸۰ نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرضا گفت: در نوروز ۹۶ تعداد ۶۸ هزار و ۹۰۴ نفر مسافر و ۸۸ هزار و ۲۰۰ نفر زائر وارد شهرضا شدند که در مقایسه با سال ۹۷، شمار مسافران ۸۰ درصد و شمار زائران ۲۰ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 340684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.