پلمب ۶ واحد صنفی در شهرستان

شهرضا - رییس مرکز بهداشت شهرضا گفت: از ابتدای اسفندماه سال ۹۶ تا ۱۳ فروردین امسال، بازرسان طرح بسیج سلامت نوروزی شهرستان، اقدام به پلمب شش واحد صنفی متخلف کرده‌اند.

سید حجت الله موسوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با اشاره به آغاز فعالیت تیم بسیج سلامت نوروزی این شهرستان از ابتدای اسفندماه ۹۶ اظهار کرد: فعالیت بازرسان این تیم، تا ۱۵ فروردین‌ماه امسال ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین امسال ۱۲۳۳ مرحله بازدید مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهرضا انجام شده است، گفت: در همین مدت، ۲۵۳ مرحله بازدید از اماکن بین راهی نیز انجام شده است.

رییس مرکز بهداشت شهرضا با اعلام صدور ۵۸۴ فقره کارت معاینه پزشکی، تصریح کرد: انجام ۸۳۰ مرحله سنجش با تجهیزات پرتابل، ۱۳۷۷ مرحله کلرسنجی آب اشامیدنی، ۱۰۳ مرحله نمونه‌برداری میکروبی آب و ۵۶ مرحله نمونه‌برداری میکروبی از آب استخر در این مدت انجام شده است.

موسوی از کشف و معدوم سازی ۸۶۰ کیلوگرم مواد غذایی خبر داد و افزود: به ۳۶ مورد از شکایات مردمی که از طریق سامانه۱۹۰ وصول شده بود، رسیدگی و با ۱۵ نفر از فروشندگان دوره‌گرد مواد غذایی، برخورد شد.

وی با اشاره به صدور ۶۹ فقره اخطاریه بهداشتی بحرانی و غیر بحرانی، اظهار کرد: بازرسان طرح بسیج سلامت نوروزی شهرستان، اقدام به پلمب شش واحد صنفی متخلف کرده‌اند این در حالی است که ۱۸ نفر از عرضه‌کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی به دلیل تخلفات بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

کد خبر 340653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.