جابه جایی بیش از ۴۶۰ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری در نوروز ۹۷

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین ماه امسال تعداد ۴۶۲ هزار و ۷۵۴نفر مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری جابه جا شدند.

عباس محبوبی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در این بازه زمانی ۲۰۵ هزار و ۹۴۵ مسافر به شهر اصفهان وارد و ۲۵۶ هزار و ۸۰۰ نفر خروج مسافر از پایانه‌های شهر اصفهان انجام شده است.

وی افزود: از ۲۵ اسفندماه تا سیزدهم فروردین سال ۹۷ جابه جایی مسافران از طریق ۲۰ هزار و ۸۱۴ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس انجام شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: طی مدت یاد شده در مرکز معاینه فنی مستقر در پایانه مسافربری جی، دو هزار و ۲۸۲ دستگاه ماشین سبک معاینه و کارت فنی برای آنها صادر شده است.

محبوبی با بیان اینکه سازمان پایانه‌های مسافربری دارای دو هتل مجهز در پایانه های کاوه و صفه است که تمامی تمهیدات ویژه برای پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران در آن اندیشیده شده است،  اضافه کرد: در این بازه زمانی یک‌هزار و ۷۵۸ نفر در هتل‌های صفه و کاوه اسکان یافتند.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان عنوان کرد: در پایانه‌های کاوه، صفه، جی، زاینده رود برای استراحت رانندگان شرکت‌های مسافربری و به منظور کاهش خطرات و تصادف در جاده ها، استراحتگاه و خوابگاه با امکانات لازم مانند حمام و سالن غذاخوری و ... در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین ماه امسال تعداد ۴۶۲ هزار و ۷۵۴ مسافر از طریق پایانه های مسافربری جابه جا شدند، تاکید کرد: از آغاز سفرهای نوروزی هیچگونه مشکل خاصی که باعث توقف سفر از پایانه های مسافربری شود به وجود نیامد و پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان به طور کامل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی بود تا آنها در کمال امنیت و آرامش سفر خود را انجام دهند.

کد خبر 340605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.