مرادی: مشکل خاصی برای اقامت مسافران نداشتیم

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در ایام نوروز امسال برای اقامت مسافران با مشکل خاصی مواجه نشدیم، زیرا ظرفیت‌های لازم پیش‌بینی شده بود و گردشگران با آرامش مکان‌های اقامتی مورد نظر خود را انتخاب می‌کردند.

احمدرضا مرادی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مردم اصفهان در ایام نوروز میهمان نوازی خود را به جهان نشان دادند و میهمانانی که شهر اصفهان را برای اقامت انتخاب کرده بودند با استقبال خوب مردم شهر آب و آیینه رو به رو شدند.

وی با بیان اینکه طبق نظرسنجی‌های انجام شده بیش از ۸۰ درصد مسافران از برخورد و استقبال شهروندان اصفهانی اعلام رضایت کردند، افزود: شهرداری اصفهان برای اقامت مسافران نیز با مشکل خاصی مواجه نشد و ظرفیت‌های لازم برای اسکان پیش‌بینی شده بود.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در نوروز ۹۷ گردشگران با آرامش مکان‌های اقامتی مورد نظر خود را انتخاب و در آن اسکان می‌یافتند.

وی ضمن تقدیر از همکاری کمیته‌های ۱۰گانه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان از تعامل دستگاه‌هایی که در بحث اقامت با شهرداری همکاری داشتند از جمله آموزش و پرورش، اداره نظارت بر اماکن عمومی، اتحادیه مشاوران املاک، هتل‌ها و مهمانپذیرها، اتاق اصناف استان، پلیس راهور و سایر دستگاهها تشکر کرد و گفت: این همدلی و همزبانی دستگاه‌ها با شهرداری در واقع مدیریت هماهنگ شهری را به نمایش گذاشت و باعث شد خدمات خوبی به گردشگران ارایه شود.

کد خبر 340583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.