مرادی: نوروز ۹۷ با حجم زیاد ورود گردشگر مواجه شدیم

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با هماهنگی و تعامل بسیار خوب دستگاهها نوروز بسیار خوبی را سپری کردیم و شاهد هیچ گونه حادثه ای در محل اقامت مسافران نبودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا مرادی صبح امروز (یکشنبه) در آخرین جلسه هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با ابراز خرسندی از همراهی و همکاری بسیار خوب تمامی کمیته ها اظهارکرد: این همکاری ها باعث شد خدمات ویژه و متمایزتری به مسافران نوروزی ارایه شود و مدیریت هماهنگ شهری در این ایام نمود پیدا کند.

وی افزود: با هماهنگی و تعامل بسیار خوب دستگاهها هیچ تنشی با هیچ دستگاهی نداشتیم و امیدواریم در تمام امور کاری دستگاهها به همین سمت و سو بروند و از موازی کاریها جلوگیری تا خدمات خوبی به مردم ارایه شود.

 مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اقامت گردشگران در شهر اصفهان ادامه داد: پیش بینی های صورت گرفته مبنی بر این بود که تنها یک تا دو شب پیک مسافر در شهر داشته باشیم، اما خوشبختانه با حجم زیاد ورود گردشگر مواجه شدیم و در واقع پیک مسافر بسیار بیشتر از سالهای گذشته بود.

مرادی تصریح کرد: از یکم تا نهم فروردین ماه ظرفیت اسکان مسافران در اقامتگاههای پیش بینی شده زیاد بود به طوری که آموزش و پرورش در ساعت پنج تا شش بعدازظهر تکمیل ظرفیت مدارس خود را اعلام می کرد و ما مجبور به استفاده مدارس نواحی اطراف از جمله آموزش و پرورش برخوار و بهارستان می شدیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش اصفهان از دو شب گذشته بنا بر سیاست های خود ظرفیت اسکان خود را برای آماده سازی مدارس کاهش داد، گفت: امشب آخرین شب اقامت مسافران در مدارس آموزش و پرورش است و از فردا شب مسافران فرهنگی تنها امکان اسکان در خانه های معلم را دارند.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: ظرفیت خوابگاههای دانشجویی هر شب تکمیل و باغ فدک نیز دو برابر ظرفیت سال قبل پذیرش مسافر داشت.

مرادی دلیل استقبال زیاد مسافران از کمپینگ باغ فدک را گرمی هوا و تمایل گردشگران برای اقامت در محل های طبیعی و تفرجگاهی خواند و افزود: تعداد ۱۰۵ واحد صنفی مشاور املاک طی ایام نوروز ۹۷ فعال و نسبت به جذب گردشگر اقدام می کردند در حالی که سال گذشته ۱۱ هزار منزل مسکونی در اختیار مسافران قرار گرفت، امسال تنها ۷ هزار و ۵۰۰ منزل در ایام پیک تکمیل شد، زیرا گردشگران بیشتر مایل به اقامت در باغ فدک بودند.

وی کنترل کلید به دستان در شهر را بسیار خوب ارزیابی کرد و ادامه گفت: شکایت در این باره بسیار کم بود، زیرا خود به خود فرهنگ مراجعه به مشاوران املاک در گردشگران ارتقا یافته و آنها سعی دارند با مراجعه به ستادهای هدایت و مشاوران املاک محلی برای اسکان برگزینند.

وی تاکید کرد: امسال نوروز بسیار خوبی را سپری کردیم، شاهد هیچگونه حادثه ای در محل اقامت مسافران نبودیم و خدمات به خوبی ارایه شد، البته پذیرای انتقادات هستیم تا در برنامه ریزی های آینده آنها را لحاظ کنیم.

کد خبر 340486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.