حمایت از کالای ایرانی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می شود

امام جمعه موقت اصفهان گفت: شروع کننده شعار مرگ بر آمریکا نبودیم، این آمریکا بود که قبل و بعداز انقلاب دشمنی، توهین و تحریم را آغاز کرد؛ یکی از دشمنی‌هایی که هنوز ادامه دارد در بحث فضای مجازی است، رهبر انقلاب اعلام کردند در همین فروردین ماه باید وضعیت مدیریت فضای مجازی مشخص شود.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله ابوالحسن مهدوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت علی(ع) اظهار کرد: در آیات بشارت بخشش و قبول توبه به پیروان ولایت حضرت علی(ع) داده شده است.

وی با اشاره به شروع ایام البیض ماه رجب افزود: ایام اعتکاف را در پیش داریم که به معنی حبس النفس فی المسجد است، حبس النفسی که به معنی جدا شدن از لذت‌های دنیوی است، کسانی که به هر دلیل امکان حضور در اعتکاف را ندارند حداقل روز ۱۵ ماه رجب را در مسجد حاضر شده و اعمال ام داوود را انجام دهند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: نیمه رجب، مصادف است با رحلت زینب کبری(س) که به گفته امام سجاد(ع) این بانوی بی نظیر عالمه بدون معلم، این روز را نیز تسلیت می‌گوییم.

آیت‌الله مهدوی با اشاره به شعار سال تصریح کرد: مخاطب پیام رهبر انقلاب هم مردم و هم مسؤولان بودند؛ تولیدکنندگان با بالا بردن کیفیت تولید، رسانه‌ها با معرفی کالای ایرانی و ناظرانی که از قاچاق جلوگیری می‌کنند همه به نوبه خود حامی کالای ایرانی هستند.

وی بیان کرد: وقتی دادستان اعلام می‌کند ۳ هزار کانتینر قاچاق وارد شده این یعنی مسؤول گمرک به درد این کار نمی‌خورد، اگر آن مسؤول کنار نرود می‌توان پیش‌بینی کرد که امسال هم شاهد قاچاق خواهیم بود؛ مردم باید تغیر و اراده در بحث حمایت از تولید را حس کنند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: حمایت کالای ایرانی می‌تواند اقتصاد کشور را بهبود ببخشد و پس آن آسیب‌های اجتماعی نیز کمتر خواهد شد، چراکه بخش قابل توجی از مشکلات موجود در جامعه به دلیل بیکاری و مسائل اقتصادی است.

مهدوی با اشاره به روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: شعارهایی که مردم ابتدای انقلاب می‌دادند مانند استقلال آزادی جمهوری اسلامی، محقق شده است؛ استقلال کشور مشهود است، در مورد آزادی همانطور که رهبر انقلاب اشاره کردند آزادی اعتقاد وجود دارد و هیچ‌کس مجبور به پیروی از یک تفکر نیست.

وی اضافه کرد: برگزاری ۴۰ انتخابات در این سال‌ها رکن دیگر شعار مردم است، همچنین اجرای احکام اسلامی صورت می‌گیرد، البته در این زمینه شاهد ولنگاری‌هایی هستیم که از سوی دشمن نیز در این زمینه برنامه‌ریزی می‌شود.

مهدوی تاکید کرد: مخالف شادی مردم نیستیم، اسلام هم حمایت می‌کند اما نباید صدای این شادی مزاحمت ایجاد کند، حتی خواندن قرآن هم نباید در بلندگوها ایجاد مزاحمت کند.

وی بیان کرد: شروع کننده شعار مرگ بر آمریکا نبودیم، این آمریکا بود که قبل و بعد انقلاب آغازگر دشمنی، توهین و تحریم بودند؛ یکی از دشمنی‌هایی که هنوز ادامه دارد در بحث فضای مجازی است، رهبر انقلاب اعلام کردند در همین فروردین ماه باید وضعیت مدیریت فضای مجازی مشخص شود.

به گفته امام جمعه موقت اصفهان ناامیدی جوانان، اختلاف در بین خانواده‌ها، بدبینی نسبت به مسؤولان، ترویج روابط نامشروع، ایجاد ناامنی‌ها و ... همه از آسیب‌هایی است که دشمن با استفاده از فضای مجازی برای تغییر نظام دنبال می‌کند.

مهدوی در پایان با بیان این که طبق آمار خودشان آمریکا ۷ تریلیون دلار برای دشمنی با نظام اسلامی خرج کرده، گفت: با همه این‌ها برژینسکی که مدیریت فتنه‌ها علیه کشور ما را داشته اعلام کرده که اقتدار ایران در ده سال اخیر افزایش یافته است.

منبع: فارس

کد خبر 340404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.