باغ فدک شب بی حادثه‌ای  را پشت سر گذاشت

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شامگاه پنجشنبه دو هزار و ۳۹۲ تخته چادر در کمپ گردشگری باغ فدک برپا و شب نسبتاً شلوغی در این تفرجگاه سپری شد، اما خوشبختانه هیچ حریقی اتفاق نیفتاد.

بهزاد بزرگزاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا به مهمترین حوادث اتفاق افتاده در سطح شهر اشاره و اظهارکرد: روز گذشته ۱۰ حریق و ۱۲حادثه در سطح شهر اصفهان اتفاق افتاد که همگی اطفاء و رفع خطر شد.

وی به مهمترین این حوادث اشاره و تصریح کرد: دیروز دو دستگاه خودروسواری در بلوار فرزانگان و اتوبان شرق واژگون شد، اما خوشبختانه خسارت جانی در بر نداشت.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه روز گذشته یک باب مغازه ساندویچ‌فروشی در خیابان عطار نیشابوری دچار حریق شد، اظهارکرد: ساعت ۱۴ و ۱۱ دقیقه ظهر روز گذشته در طبقه دوم یک واحد مسکونی واقع در خیابان امام خمینی رسالت دو آتش‌سوزی اتفاق افتاد، همچنین یک منزل مسکونی در خیابان ابن‌سینا ساعت ۱۸ و ۴۳ دقیقه دیروز دچار حریق شد که این حریق ها با حضور به موقع آتش‌نشانان اطفاء و از بر جا ماندن خسارت‌های جانی جلوگیری به عمل آمد.

وی ادامه داد: یک دستگاه خودرو ۲۰۶ که روز پنج‌شنبه در ملک شهر دچار حریق شده بود، با حضور به موقع آتش‌نشانان اطفاء شد.

بزرگزاد با اشاره به آماده باش نیروهای آتش‌نشان در باغ فدک گفت: شب گذشته در ادامه اجرای فعالیت‌های ایمنی و گشت‌زنی ماموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تعداد ۷۴ نفر نیروی آتش نشان در باغ فدک آماده‌باش و تعداد دو دستگاه موتورسیکلت و ۹ دستگاه خودرو مستقر بود.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اظهارکرد: شامگاه پنجشنبه دو هزار و ۳۹۲ تخته چادر در کمپ گردشگری باغ فدک برپا و شب نسبتاً شلوغی در این تفرجگاه سپری شد، اما خوشبختانه هیچ حریقی اتفاق نیفتاد و تنها سه حادثه جزئی از جمله قفل شدن درب خودرو و نشت بنزین رخ داد که بلافاصله توسط نیروهای آتش نشانی رفع خطر شد.

بزرگزاد میانگین دمای هوای شب گذشته باغ فدک را ۲۰ درجه سانتی‌گراد اعلام و خاطرنشان کرد: ۴۴ سلیندر گاز از چادر مسافران خارج و خوشبختانه هیچ حادثه گازگرفتگی اتفاق نیفتاد.

وی گفت: شامگاه پنج‌شنبه در سطح شهر اصفهان نیز دو دستگاه موتورسیکلت و ۱۱دستگاه خودرو استقرار یافت که تعداد ۲۷ نفر نیروی آتش‌نشان در خودروهای استقرار یافته در سطح شهر آماده‌باش بودند.

کد خبر 340385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.