۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
حاتمی کیا به اصفهان آمد

اکران فیلم "به وقت شام" با حضور ابراهیم حاتمی کیا، کارگردان این اثر در اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر چهارشنبه ۸ فروردین ماه این برنامه در سینماهای سپاهان و فلسطین و پردیس سینمایی چهارباغ برگزار شد.
حاتمی کیا در این برنامه در جمع هنردوستان اصفهان با اشاره به استقبال باشکوه آنها برای دیدن این فیلم، اظهار کرد: هر فیلم‌سازی آرزو دارد چنین گرمایی را برای دیدن فیلمش شاهد باشد. خدا را به همین واسطه شکرگزارم.
این کارگردان سینما با بیان اینکه "به وقت شام"، نوزدهمین فیلم سینمایی است که ساخته، گفت: نزدیک به چهار دهه است که در این فضا در حال نفس کشیدن هستم و هیچ‌وقت بالای سن نیامده ام، اما در دهه اخیر تصمیم گرفتم همراه فیلم به روی سن بیایم و واکنش‌ها و برخوردها را ببینم.
وی با اظهار اینکه "به‌ وقت شام" می‌تواند به ‌وقت ‌تهران، اصفهان یا شیراز هم باشد، تأکید کرد: مدافعان حرمی همچون شهید حججی‌ نشان دادند نسل دهه شصتی‌ها، قابل‌اتکا هستند، حرف دارند و نشان داده‌اند در میدان عمل از پدرانشان جلو می‌زنند، چیزی که قبلاً وجود نداشت، قصه فیلم "به ‌وقت شام"، این‌چنین قصه‌ای است.
حاتمی کیا گفت: امیدوارم این فیلم را بپسندید و اگر پسندیدید، زکات آن، تبلیغ فیلم است تا این جنس سینما در ماراتون موجود، بقا داشته باشد.
وی افزود: من به نمایندگی از کسانی که جریان جهاد و جنگ را در گذشته و امروز دنبال کرده و کم‌فروشی نکرده‌اند، می گویم که آنها در جایگاهی که می‌باید، ایستادگی خود را نشان داده اند و به همین دلیل، مخاطب مطالبه گری مردم، کسانی هستند که در این زمینه، باید پاسخ‌گو باشند.
حاتمی کیا ابراز امیدواری کرد که در سال جدید، مشکلات اقتصادی، سیاسی و تنش‌های روحی که برای همه وجود دارد، کمتر شود.
وی از مخاطبان فیلم خود به دلیل خنده دار نبودن آن، عذرخواهی و اشاره کرد که اثرش، حقایق را بازمی گوید.
به گزارش خبرنگار ایمنا، به هنگام حضور حاتمی کیا در سینما فلسطین، خانواده شهدای مدافع حرم از او تقدیر کردند.
 خانواده‌های شهدای مدافع حرم شامل شیروانیان، قربانی، اسحاقیان، خیزاب، براتی و حججی در این آیین، لوح یادبودی به حاتمی کیا تقدیم کردند و همسر شهید محسن حججی هم تسبیح این شهید را به او هدیه داد.
استقبال از حاتمی کیا در پردیس سینمایی چهارباغ هم به حدی زیاد بود که برای گرفتن عکس یادگاری طرفدارانش با او، یک صف طولانی تشکیل شد.
فیلم سینمایی "به وقت شام" با بازی بابک حمیدیان و هادی حجازی فر به ماجراهای پیرامون گروهک تروریستی داعش می پردازد و اکران آن همچنان در سینماهای سپاهان و فلسطین و پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان ادامه دارد.
کد خبر 340354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.