حریق ۲ منزل مسکونی در اصفهان اطفاء شد

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: روز گذشته حریق دو منزل مسکونی در گورت و خیابان معراج با حضور به موقع آتش نشانان اطفاء و رفع خطر شد.

بهزاد بزرگزاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا به مهمترین حوادث اتفاق افتاده در سطح شهر اشاره و اظهارکرد: دیروز یک‌دستگاه خودرو پراید در بزرگراه صفه طی تصادف زنجیره ای، دچار نشت بنزین شد که با تلاش ماموران آتش نشانی رفع خطر صورت گرفت.

وی ادامه داد: بامداد روز گذشته نیز بر اثر برخورد یک‌دستگاه پژو ۲۰۶ در خیابان کشاورزی با دیوار باغ، راننده ۲۲ ساله آن جان خود را از دست داد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به آماده باش نیروهای آتش نشان در باغ فدک گفت: شب گذشته در ادامه اجرای فعالیت‌های ایمنی و گشت‌زنی ماموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تعداد ۶۷ نفر نیروی آتش نشان در باغ فدک آماده‌باش و تعداد دو دستگاه موتورسیکلت و شش دستگاه خودرو مستقر بودند.

وی تصریح کرد: شامگاه چهارشنبه دو هزار و ۳۷۵ تخته چادر در کمپ گردشگری باغ فدک برپا و شب نسبتاً شلوغی در این تفرجگاه سپری شد، اما خوشبختانه هیچ حریق و حادثه ای در باغ فدک نداشتیم.

بزرگزاد میانگین دمای هوای شب گذشته باغ فدک را ۱۶ درجه سانتی‌گراد اعلام و خاطرنشان کرد: ۱۱۸ سلیندر گاز از چادر مسافران خارج و خوشبختانه هیچ حادثه گازگرفتگی اتفاق نیفتاد.

وی با بیان اینکه شامگاه چهارشنبه در سطح شهر اصفهان نیز دو دستگاه موتورسیکلت و ۹ دستگاه خودرو استقرار یافتند، افزود: دیشب ۱۰ حریق و ۱۶ حادثه در شهر اصفهان اتفاق افتاد که همگی اطفاء و رفع خطر شد.

کد خبر 340338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.