اسکان ۳ هزار مسافر نوروزی در نجف آباد

نجف آباد- فرماندار شهرستان گفت: در نیمه اول مسافرت های نوروزی و مطابق آمار ارایه شده، نزدیک به سه هزار مسافر نوروزی در نقاط مختلف شهرستان اسکان داده شده و یا امکان بازدید آن ها از جاذبه های مختلف فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد سهراب مظفر نجفی در جلسه شورای اداری شهرستان با تقدیر از فعالیت شهرداری های شهرستان در راستای زیباسازی محیط شهر در ایام نوروز گفت: رهبر معظم انقلاب با درایت و در ادامه سیاست سال های قبل، شعاری اقتصادی برای سال جاری انتخاب کردند و همه باید تلاش کنیم که عملکردمان در این خصوص در حد شعار باقی نماند.

وی لازمه حمایت از کالای ایرانی را حمایت از تولید کننده دانست و با اشاره به مشکلات متعدد این بخش اظهار کرد: همان گونه که استاندار اصفهان در مدت کوتاه تصدی این مسئولیت بارها تذکر داده، بایستی در مسیر حل معضلات موجود از سقف اختیاراتمان استفاده کنیم، اما متاسفانه برخی دستگاه ها هنوز درگیر بوروکراسی اداری و صدور دستور از مقامات بالاتر هستند.

معاون استاندار اصفهان با مرور حوادث تلخ و شیرین سال گذشته از ادامه وضعیت خشکسالی و آمار بالای تلفات حوادث جاده ای نام برد و افزود: حماسه شهادت شهید حججی، برگزاری دو انتخابات با شکوه، بروز نارضایتی های مردمی و به دنبال آن حماسه حضور مردم در محکومیت رفتار و عملکرد سوء استفاده کنندگان از این مطالبات قانونی و ادامه برخی مشکلات در حوزه تولید و قشر کارگری از دیگر موارد قابل ذکر هستند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های خدمات رسان نبایستی بدون هماهنگی شورای تامین شهرستان نسبت به قطع خدمات ارایه شده به واحدهای تولیدی به خاطر افزایش بدهی های آن ها اقدام کنند.

نجفی گفت: ادامه روند همدلی شکل گرفته بین دستگاه های مختلف، پاسخگویی شفاف به ارباب رجوع، تعیین جانشین روسای ادارات در مقطع غیبت آن ها و اجرای دقیق و کامل فرآیند های نظارتی، تنبیهی و تشویقی پرسنل از دیگر خواسته های ما از دستگاه های اجرایی است.

آمار بالای شکایت از دستگاه های دولتی

فرماندار شهرستان نجف آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری منظم جلسات ملاقات مردمی طی دوشنبه های هر هفته اضافه کرد: متاسفانه آمار شکایت های مردمی از عملکرد دستگاه های مختلف قابل توجه است،اما در عین حال مجموعه های مختلف موظف هستند تمامی کارهای انجام شده خود را به صورت دقیق و شفاف اطلاع رسانی کنند که در غیر این صورت فضا برای شایعه پراکنی افراد مغرض و مایوس کردن مردم فراهم خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر حضور روسای ادارات در جلسات مربوط به بررسی عملکرد آن ها گفت: از دستگاه قضایی شهرستان بابت عدم ورود به بسیاری از پرونده های مربوط به اختلافات ادارات دولتی تقدیر می کنیم در این موضوع فرمانداری مسئولیت دارد و ادارات اجازه قضایی کردن مشکلات داخلی خود را ندارند.

وی با تاکید بر اهمیت استفاده بهینه از اعتبارات اختصاص داده شده و ظرفیت های گردشگری شهرستان تصریح کرد: اهمیت گردش آزاد اطلاعات در عین خدشه دار نشدن حیثیت و آبروی افراد، ارایه خدمات دستگاه های مختلف در منطقه مهردشت به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه ساکنان این بخش در مراجعه به مرکز شهرستان و لزوم رفع برخی بی تدبیری ها در ارگان های مختلف و تکریم هر چه بیشتر اقشار مختلف مردم از دیگر موضوعاتی هستند که بایستی مورد توجه بیشتر قرار گیرند.

کد خبر 340333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.