بهره‌مندی مسافران نوروزی از خدمات پزشکی درمانگاه آقاعلی عباس (ع)

نطنز- سرپرست اوقاف و امور خیریه بادرود گفت: در اجرای طرح آرامش بهاری، مسافران و زایران نوروزی از خدمات پزشکی درمانگاه اقا علی عباس (ع) در ایام تعطیلات بهره مند می شوند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا محلوجی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آستان مقدس آقا علی عباس و شاهزاده محمد (ع) واقع در شهر بادرود به‌ عنوان امامزادگان شاخص کشور همه‌ ساله پذیرای بیش از چهار میلیون زائر و مسافر از سراسر شهرهای کشور  است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه بادرود گفت: در ایام تعطیلات عید نوروز به ویژه از لحظه تحویل سال جدید تا پایان تعطیلات نوروزی این بارگاه مطهر میزبان هزاران زائر و مسافری از شهرهای دور و نزدیک کشور است.

محلوجی از اجرای بسیار خوب طرح آرامش بهاری در آستان مقدس  خبر داد و گفت: حضور دائمی تعدادی روحانی و همچنین کارشناسان فرهنگی برای اجرای برنامه‌های آرامش بهاری از جمله موفقیت‌های این آستان به شمار می‌رود

وی بیان کرد ، روحانیون مستقر در آستان مقدس با برنامه‌های بازی و سرگرمی مذهبی، پاسخ به سؤالات شرعی در این ایام حدود ۲۰ هزار زائر را تحت پوشش برنامه‌های فرهنگی خود قرار دادند که اهدای حدود ۷ هزار جایزه به برگزیدگان از جمله برنامه‌های مهم بود.

سرپرست اوقاف و امور خیریه بادرود راه اندازی و فعالیت درمانگاه آقا علی عباس (ع) را با حضور پزشکان متخصص بادرودی جهت ارایه خدمات پزشکی به مسافران و زایران از دیگر اقدامات مناسب طرح آرامش بهاری سال جدید عنوان کرد.

وی پیش بینی کرد: تا پایان تعطیلات نوروزی حضور مسافران و گردشگران مذهبی به آستان مقدس اقا علی عباس (ع)  به ۳۰۰ هزار نفر افزایش یابد.

وی افزود: آستان مقدس اقا علی عباس (ع) واقع در شهر بادرود یکی از مقاصد پرتردد مسافران نوروزی است.

کد خبر 340323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.