پوشش ۱۲۳۸ ماموریت جاده ای و شهری در دو روز گذشته

رییس مرکز اورژانس اصفهان از تعداد ۶۲۴ و ۶۱۴ ماموریت شهری و جاده ای اورژانس اصفهان در روزهای ششم و هفتم فروردین ماه خبر داد.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پوشش های امدادی روزهای گذشته، اظهار کرد: تعداد کل ماموریت های اورژانس اصفهان در روز سه‌شنبه ششم فروردین‌ماه ۶۲۴ ماموریت و در روز هفتم فروردین ۶۱۴ مورد بوده است که تعدادی از این ماموریت ها مربوط به تصادفات شهری و تعدادی نیز مربوط به امدادرسانی نیروهای پیش بیمارستانی اورژانس ۱۱۵ در تصادفات جاده ای بوده است.         

.وی افزود: تعداد ماموریت های تصادفی شهری در روز ششم فروردین ۱۰۰ مورد و تعداد تصادفات جاده ای ۵۹ مورد بود که در همه موارد امدادرسانی توسط نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ انجام شد

راستین گفت: تعداد کل ماموریت ها در تصادفات هفتم فروردین ماه ۶۱۴ مورد بوده است که آمار ماموریت های تصادفات شهری ۱۱۷ مورد و تعداد ماموریت های تصادفات جاده ای ۷۲ مورد بود که توسط نیروهای امدادی پوشش داده شدند.

رییس مرکز اورژانس اصفهان خاطر نشان کرد: طرح امداد نوروزی تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و در این طرح تعداد ۱۴۲ پایگاه شهری و جاده ای اورژانس و پایگاه امداد هوایی و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس با امکانات و تجهیزات کامل به منظور امدادرسانی به حادثه دیدگان شهری و جاده ای فعال هستند.

کد خبر 340312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.