حضور بیش از ۵۰ هزار مسافر نوروزی در شهرضا

شهرضا - جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر شهرضا گفت: بیش از ۵۰ هزار نفر از مسافران نوروزی، از ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ تا هفتم فروردین امسال، وارد شهرضا شده‌اند.

محمدمهدی مولائیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر شهرضا تا هفتیمن روز از فصل بهار، ۵۳۷۵۱ نفر از مسافران نوروزی به شهرضا وارد شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این مدت شهرضا میزبان ۱۲۴۲۴ خانواده از مسافران نوروزی بوده است، تصریح کرد: شمار مسافران نوروزی شهرضا در مقایسه با سال‌های گذشته افزیش داشته است و در نیمه دوم تعطیلات نوروزی، بیشتر خواهد شد.

جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر شهرضا ادامه داد: تاکنون ۹۴ مورد حادثه ترافیکی در شهرستان واقع شده که از این تعداد ۳۳ مورد حادثه جاده‌ای و ۶۱ مورد حادثه شهری بوده است.

مولائیان گفت: از ۳۱ مورد حادثه ترافیکی جاده‌ای شهرضا دو مورد منجر به فوت و ۳۱ مورد منجر به مصدومیت حادثه‌دیدگان شده است، این در حالی است که ۶۱ مورد حادثه ترافیکی درون شهری، منجر به مصدومیت راکبان وسایل نقلیه یا عابران پیاده شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۵۲۰ نفر به ایستگاه‌های سلامت جاده‌ای شهرستان مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد ۳۶۰ نفر با درمان سرپایی معالجه و ۱۶۰ نفر نیز به بیمارستان منتقل شده‌اند.

کد خبر 340303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.