مجتمع گردشگری خانه‌های قدیمی در مشهد ایجاد شود

رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: مجتمع گردشگری خانه‌های قدیمی در مشهد ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهدمقدس، سیدمحسن حسینی پویا در حاشیه بازدید از خانه داروغه اظهار کرد: خانه‌های تاریخی یکی از جاذبه‌های واقعی گردشگری می‌باشد که مشهد دیر به فکر افتاده اما باز هم غنیمت است.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری میراث فرهنگی، شهرداری بتواند خانه‌های اطرافی که در مناطق قدیمی شهر وجود دارد، به مجتمع گردشگری تبدیل کند تا فرهنگ غنی مشهد در این منطقه باقی بماند.

حسینی پویا گفت: بعضی‌ها به دنبال این هستند که جاذبه گردشگری را ایجاد کنند درحالی‌که مشهد از این جاذبه‌های گردشگری برخورداراست اما باید واقع‌بینانه‌ترو آینده‌نگرتر به موضوع نگاه کنیم و این جاذبه و فرهنگ غنی را حفظ و معرفی کنیم.

وی درباره خیابان "غذا" مشهد افزود: خیابان غذا ابتکار جدیدی است که عده زیادی از مردم را به مشارکت می‌گیرد و به خاطر اشتراک‌گذاری کار توسط خود مردم فرصت ارزشمندی است.

رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم از خیابان غذا طی ۴ روز، ۴۲ هزار نفر بازدیدکننده داشته است، گفت: امیدواریم این طرح با قدرت بیشتری در ماه مبارک رمضان ادامه پیدا کند و این اتفاق مبارک، سال آینده نیز اجرا شود.

کد خبر 340291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.