کنترل ترافیک باغ فدک با هدایت مسافران به ورزشگاه ها

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته با توجه به افزایش ترافیک خودروها در ورودی باغ فدک برای کنترل این وضعیت تعدادی از مسافران به دو ورزشگاه هدایت شدند.

 به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا مرادی در جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان که ظهر امروز( دوشنبه) در باغ فدک برگزار شد، اظهار کرد: شب گذشته ظرفیت هتل‌ها و میهمانپذیرها و مدارس آموزش و پرورش تکمیل شد.

وی افزود: شب گذشته با توجه به افزایش ترافیک خودروها در ورودی باغ فدک برای کنترل این وضعیت تعدادی از مسافران به دو ورزشگاه در اطراغ باغ هدایت شدند.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اولویت نخست اسکان مسافران، هتل‌ها و میهمان‌پذیرها و سپس مدارس آموزش و پرورش و خوابگاه های دانشجویی، منازل استیجاری و در نهایت کمپینگ روباز باغ فدک در شمال اصفهان است؛ اما مسافران در طول روز سرگرم تفریح و بازدید از اماکن تاریخی هستند و موقع تاریک شدن هوا بیشتر به مدارس آموزش و پرورش و باغ فدک مراجعه می‌کنند.

مرادی با تاکید بر اینکه تنها محل اقامتی روباز برای نصب چادر مسافران، کمپینگ باغ فدک است، ادامه داد: در باغ فدک تمام امکانات بهداشتی و خدماتی پیش‌بینی شده و نیروهای آتش نشانی، انتظامی و اورژانس در این کمپ مستقر هستند به همین دلیل گردشگری که وارد باغ فدک می‌شود دیگر تمایلی به رفتن به مراکز اقامتی و هتل‌ها ندارند در حالی که باغ فدک مخصوص اقامت یک شب است اما اکثر آن‌ها، در همین باغ فدک برای چند شب اسکان پیدا کردند.

وی اضافه کرد: امسال به صورت پایلوت چند کانکس و آلاچیق مسقف در اختیار مسافران قرار گرفت که استقبال خوبی از آن کردند و حاضر به تخلیه آن و در اختیار دادن آن به دیگر مسافران نشدند که در صورت موفقیت این طرح، از سال آینده تعداد این کانکس‌ها را افزایش خواهیم داد.

کاهش۶ درصدی نیروی انسانی در ستاد نوروزی

سید محمود حسینی، مسئول کمیته اداری و منابع انسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان نیز در این جلسه، اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در کمیته سرمایه انسانی شهرداری اصفهان امسال نسبت به سال گذشته هفت درصد کاهش نیروی انسانی و پرسنل داشته‌ایم.

وی ادامه داد: کمیته سرمایه انسانی قبل از سایر کمیته‌ها شروع به کار می‌کند و شیف‌بندی‌ نیروها برای خدمت رسانی به شهروندان را انجام می‌دهد.

کد خبر 340200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.