محمدحسینی: کلید به دست نداشتیم

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به اتخاذ تدابیر ویژه برای جلوگیری از فعالیت افراد کلید به دست که سعی در اسکان مسافران در مکان‌های غیر مجاز دارند، خوشبختانه روز گذشته حتی یک نفر کلید به دست هم در اصفهان مشاهده نشد.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با اتحادیه مشاوران املاک و برنامه ریزی‌های صورت گرفته، افراد واجد شرایط برای هدایت مسافران نوروزی تحت عنوان «جلیقه پوش‌ها» در سطح شهر مستقر و مسافران نوروزی را به سمت منازل استیجاری هدایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در شامگاه چهارمین روز از فروردین ماه امسال تعداد دو هزار و ۱۵۰ خودرو برای اسکان وارد باغ فدک شد، افزود: با تکمیل ظرفیت اسکان در باغ فدک، ۲۷۰ دستگاه خودرو نیز به سه ورزشگاه سرپوشیده هدایت شدند تا سرنشینان آن در این مکان ها چادر زده و اسکان یابند.

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: روز گذشته در سطح پارک‌ها و بوستان‌های شهر ۷۰ چادر با تذکرهای داده شده از سوی ماموران رفع تخلفات شهری جمع آوری و مسافران به محل‌های قابل اسکان هدایت شدند و در پنج مورد نیز قبل از برپا شدن چادر، اقدامات پیشگیرانه صورت گرفت.

وی با اشاره به ساماندهی متکدیان شهر گفت: با گشت‌های ویژه ماموران رفع تخلفات شهری در نقاط مختلف شهر، روز گذشته به جز چند نفر متکدی که به صورت لحظه‌ای اقدام به تکدی‌گری کرده بودند، مورد خاص دیگری گزارش نشده است.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: از ابتدای فروردین‌ماه ۹۷ تاکنون هیچ مورد انتظامی اعم از نزاع، سرقت یا دیگر موارد در کمپینگ باغ فدک و سایر محل‌های گردشگری و تفریحی شهرگزارش نشده است.

کد خبر 340146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.