تولید کالای با کیفیت ضامن رونق اقتصاد کشور است

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: اگر کالای با کیفیت در کشور تولید شود رونق اقتصادی تحقق پیدا می‌کند و جایی برای خرید کالای خارجی در کشور وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا  از شهرستان گلپایگان، آیت اله سید علی طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب شعار امسال را حمایت از تولید نام گذاشت و ضروری دولت از تولید داخلی حمایت داشته باشد.

وی افزود: مردم نیز برای حمایت از تولید داخل از خرید کالای خارجی امتناع کنند و خردی کالای خارجی را بر خود حرام بدانند.

امام جمعه گلپایگان گفت: دولت باید مبارزه جدی در ورود کالای  قاچاق به کشور را در دستور کار خود قرار دهد.

طهماسبی تصریح کرد: دولت باید  ورود کالای قاچاق به کشور را مدیریت کند نه این این که اجازه  از مراکز قانونی کالای خارجی وارد کشور شود.

وی افزود:  ورود کالای خارجی به کشور و فروش آن در بازار ایران دیگر رمقی برای کالای ایرانی در بازار و فروش آن نیست و از طرفی مردم هم به خرید از کالای خارجی تشویق می‌شوند.

امام جمعه گلپایگان تأکید کرد: در کشور چین و ژاپن خرید کالای داخلی فرهنگ سازی شده است و ضروری  این فرهنگ در بین مردم کشور به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی گفت: تولید کنندگان ارتقای کیفیت  کالا را بر خود فرض بدانند زیرا نشانه دین داری است و عدم دقت در تولید کالای با کیفیت نشان از ضعف ایمان است.

طهماسبی افزود: اگر کالای با کیفیت در کشور تولید شود رونق اقتصادی تحقق پیدا می‌کند و جایی برای خرید کالای خارجی در کشور وجود ندارد./

کد خبر 340053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.