لنجان-مدیر آموزش و پرورش منطقه باغبهادران گفت: برای اسکان مسافران نوروزی در بخش باغبادران ۱۰ مدرسه در قالب ۵۰ کلاس تجهیز و در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است.

قمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش بخش باغبهادران برای اسکان مسافران در مدارس اظهار کرد: امروزه با توجه به نیازهای روحی و خستگی ناشی از فعالیت‌های روزمره مسافرت‌های کوتاه مدت بسیار مورد توجه قرار گرفته و سفرهای نوروزی فرصتی ویژه برای مردم به حساب می آید تا تجدید قوا و استراحت کنند.

وی افزود: همه ساله با شروع ایام نوروز و فراغت خیل عظیم مردم از مسایل کاری، بحث سفرهای نوروزی داغ شده و مسئولان امر هر ساله از بهبود شرایط اسکان و خدمات دهی به مردم در این ایام تلاش می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه باغبهادران گفت: سفر برای بسیاری از مردمان ایران گذران اوقات فراغت در طبیعت سرسبزش و در کنار بیشه‌زارهای پر درخت، و شهرهایی دارای آب و هوای مطبوع خلاصه می‌شود و بخش باغبهادران و روستاهای واقع در این بخش از جمله مکان‌هایی است که مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: وجود جاذبه‌های طبیعی، عبور رودخانه زاینده رود، وجود پارک‌های ساحلی و همچنین پارک‌های درون شهری و برون شهری و همچنین حضور امامزاده واجب التعظیم سید ابراهیم (ع) انگیزه سفر به شهر باغبادران را افزایش داده است.

قمی تصریح کرد: با توجه به اهمیت اسکان مسافران در ایام نوروز آموزش و پرورش بخش باغبهادران از تمامی ظرفیت‌های موجود برای اسکان و رفاه مسافران نوروزی و تامین امنیت مسافران و شهروندان در این ایام استفاده کرده تا گردشگران با خاطره‌ای خوب این منطقه را ترک کنند.

وی ادامه داد: برای اسکان مسافران نوروزی در بخش باغبادران ۱۰ مدرسه در قالب ۵۰ کلاس تجهیز و در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است.
مدیر آموزش و پرورش منطقه باغبهادران عنوان کرد: در سال گذشته در ایام نوروز ما میزبان حدود هزار و ۷۰۰ نفر از فرهنگیان و گردشگران نوروزی در این مراکز بودم و با توجه به وجود آب در رودخانه زاینده رود در این منطقه پیش بینی افزایش اسکان گردشگران به چهار هزار نفر شده است، بر همین اساس برنامه‌ریزی لازم برای ارایه خدمات مطلوب‌تری به فرهنگیان و مسافران نوروزی در این مراکز انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه ایمنی، امنیت، بهداشت و خدمات از اولویت‌های اسکان مسافران نوروزی در مدارس بخش باغبهادارن بوده، خاطرنشان کرد: به منظور ارایه خدمات گسترده‌ و مطلوب به فرهنگیان و میهمانان نوروزی در مدارس، این فضاها به امکانات اولیه همچون یخچال، تلویزیون، فرش و... تجهیز شده است.

کد خبر 340051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.