ورود 30 هزار مسافر نوروزی به آقاعلی عباس (ع) بادرود

نطنز -رییس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری نطنز گفت: ۳۰ هزار مسافر و گردشگر نوروزی در آستان مقدس آقا علی عباس (ع) و اماکن اقامتی و غیر اقامتی بادرود اسکان موقت داشته اند.

حسین یزدانهمر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز  اظهار کرد: از ۲۸ اسفندماه تا سوم فروردین۹۷ نزدیک به ۳۰ هزار مسافر و گردشگر نوروزی در اماکن اقامتی و آستان مقدس آقا علی عباس (ع) و خانه مسافر بادرود اقامت نموده اند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نطنز گفت: در این ایام تعداد یک هزار و ۶۵۰ ‌نفر از مسافران نوروزی در مدارس، ۹۵۰نفر در خانه مسافر و ۵۳۵ نفر کمپ نمونه گردشگری متین‌آباد اسکان یافتند.

وی گفت: در پنج روز از ایام تعطیلات نوروز تاکنون تعداد مسافران و زائران  اسکان یافته در آستان مقدس آقا علی عباس (ع) بیش از ۲۷هزار نفر برآورد شده است که این مکان مقدس در سطح شهرستان نطنز بالاترین آمار مسافران نوروزی  را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: در طی روزهای  اخیر مسافران و گردشگران نوروزی از اماکن و بناهای تاریخی بادرود از جمله سرا موزه رهگشای، حمام نوغه، خانه محقق الدوله و همچنین آثار تاریخی خالدآباد و ده آباد دیدن کرده‌اند.

به گزارش ایمنا، در زمان تحویل سال نو بیش از ۱۰ هزار نفر از زائران و مجاوران  و اهالی منطقه بادرود در آستان مقدس اقا علی عباس (ع) حضور داشتند که این اجتماع عظیم و به یاد ماندنی در سطح استان اصفهان کم نظیر بوده است.

کد خبر 340038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.