دشمن اعتماد بین مردم و مسئولان را نشانه گرفته است

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به چالش های سیاسی گفت: مردم و مسئولان باید در نقطه مقابل دشمن که هدفش ضربه زدن به اعتماد بین مردم و مسئولان است، حرکت کنند و تمام برنامه های خود را به سمت همگرایی و انسجام هدایت کنند.

محسن کوهکن با اشاره به دو بعد داخلی و خارجی چالش های سیاسی سال ۹۶ به خبرنگار ایمنا گفت: اتفاقاتی که دشمنان اسلام سعی کردند با برنامه ریزی قبلی در دی ماه سال ۹۶ رقم بزنند که ویژگی‌های بی‌سابقه ای هم داشت، یکی از مهمترین چالش های سیاسی داخلی بود؛ با وجود تبلیغات بیرونی و کاذب که سعی در بزرگنمایی این واقعه داشتند، اما هوشیاری مسئولان به ویژه نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات کشور و در نهایت با حضور مردم در صحنه این رخداد پایان یافت.

وی افزود: بزرگترین دستاورد سیاسی که تا مدت ها می توان در رابطه با آن بحث و گفت و گو کرد، مقابله با گروه تکفیری و داعش بود که با کمک های مستشاری و همگامی برخی از کشورهای منطقه توانستیم علیه گروه تکفیری داعش اقدام کنیم و این تهدید جدی از دو سه کشور برداشته شود.

نماینده مردم لنجان  تأکید کرد: همچنین اقدامات پساپرده کشورهای وابسته سرزمین حجاز با رژیم صهیونیستی و آمریکا که اولین خروجی آن اعلام بیت المقدس به پایتختی اسرائیل بود، از مهم ترین چالش های منطقه ای در سال ۱۳۹۶ بود.

کوهکن با اشاره به اولویت های سیاسی در سال ۹۷ گفت: مردم و مسئولان باید نقطه مقابل دشمن که تمام ابزار رسانه ای و فضای مجازی خود را برای ضربه زدن به اعتماد بین مردم و قومیت‌ها، مردم و مسئولین و مسئولان و مردم به خدمت گرفته و هدایت و برنامه ریزی می کند، حرکت کنند و  تمام برنامه های خود را به سمت همگرایی، انسجام، پرهیز از تفرقه و نفی یکدیگر سوق دهند.

کد خبر 339825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.