به گزارش ایمنا، بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، در نخستین روز از آغاز به کار ستاد تسهیلات سفر شهرداری اصفهان، ۶۶ نفر از مسافران و گردشگران نوروزی به منظور راهنمایی و اطلاع رسانی با سامانه تلفنی۱۳۷ تماس گرفتند و اطلاعات لازم در خصوص تسهیلات، امکانات و خدمات ارائه شده در شهر اصفهان به آنان ارایه شد.
بنا بر این گزارش ۴۵ مورد از اطلاعات و راهنمایی های ارائه شده مربوط به سایر نهادها، ادارات و سازمانها بوده است.
همچنین شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، شش هزار و ۳۹۳ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد شش هزار و ۳۴۵ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.
این گزارش حاکی است از مجموع تماسهای واصل شده، دو هزار و ۶۴۵ مورد از این تماسها مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۴ درصد، ۳۶۷ تماس معاونت عمران معادل ۶ درصد و ۱۰۸ موردهم ترافیکی شامل ۲ درصد از مجموع کل پیامها است.
همچنین در هفته گذشته دو هزار و ۷۶۹ مشاوره درخصوص نحوه ثبت نام برای دریافت نهال و محل های توزیع آن و اطلاعاتی درباره برنامه های نوروز در اختیار شهروندان قرار داده شد، در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۶۶۰ تماس با شهروندان برقرار شده است.
از مجموع تماسهای شهروندان، ۵۰۳ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، ساخت و ساز بدون مجوز به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.
نظر شما