راهنمایی حدود ۱۰۰ مسافر نوروزی از طریق سامانه ۱۳۷

در نخستین روز از آغاز به کار ستاد تسهیلات سفر شهرداری اصفهان، حدود ۱۰۰ نفر از مسافران و گردشگران نوروزی به منظور راهنمایی و اطلاع رسانی با سامانه تلفنی۱۳۷ تماس گرفتند.

به گزارش ایمنا، بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، در نخستین روز از آغاز به کار ستاد تسهیلات سفر شهرداری اصفهان، ۶۶ نفر از مسافران و گردشگران نوروزی به منظور راهنمایی و اطلاع رسانی با سامانه تلفنی۱۳۷ تماس گرفتند و اطلاعات لازم در خصوص تسهیلات، امکانات و خدمات ارائه شده در شهر اصفهان به آنان ارایه شد.

بنا بر این گزارش ۴۵ مورد از اطلاعات و راهنمایی های ارائه شده مربوط به سایر نهادها، ادارات و سازمانها بوده است.

همچنین شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، شش هزار و ۳۹۳ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد شش هزار و ۳۴۵ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های واصل شده، دو هزار و ۶۴۵ مورد از این تماس‌ها مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۴ درصد، ۳۶۷ تماس معاونت عمران معادل ۶ درصد و ۱۰۸ موردهم ترافیکی شامل ۲ درصد از مجموع کل پیام‌ها است.

همچنین در هفته گذشته دو هزار و ۷۶۹ مشاوره درخصوص نحوه ثبت نام برای دریافت نهال و محل های توزیع آن و اطلاعاتی درباره برنامه های نوروز در اختیار شهروندان قرار داده شد، در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۶۶۰ تماس با شهروندان برقرار شده است.

از مجموع تماس‌های شهروندان، ۵۰۳ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، ساخت و ساز بدون مجوز به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.

کد خبر 339820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.