دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در خوانسار

خوانسار- فرمانده انتظامی خوانسار گفت: کلاهبردار حرفه‌ای که با مدارک جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان خوانساری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، ابراهیم توسلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری راهبرد و رویکرد آرامش و نشاط بهاری را در اولویت کاری قرار داده است.

فرمانده انتظامی خوانسار گفت: نیروی انتظامی با تحقق بخشیدن به شعار "پلیس برای امینت و امنیت برای همه" برای رضایت‌مندی مردم ولایت‌مدار شهرستان خوانسار تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات مهم سال آینده گفت: مواد مخدر سبب فروپاشی کانون گرم خانواده‌ها شده است و مقابله با وقوع جرائم در مراکز حاشیه نشین و جاده‌ها اولویت کاری نیروی انتظامی در سال آینده است.

توسلی با بیان اینکه رضایت مندی مردم دغدغه پلیس است، تصریح کرد: در ۱۱ ماهه امسال جرائم نسبت به مشابه سال قبل  هشت درصد کاهش داشته است، همچنین کشف سرقت ۸۱ درصد افزایش داشته است.

وی تأکید کرد:  استقرار پایگاه "امنیت و سلامت" در میدان عسل با هدف آرامش و امنیت برای مسافران نوروزی بوده و تمهیدات لازم برای مسافران و گردشگران نوروزی پیش بینی شده است.

فرمانده انتظامی خوانسار با بیان اینکه در ایام نوروز همکاری همیاران پلیس و پلیس‌ افتخاری موثر است، تأکید کرد: گشت محسوس و نامحسوس پلیس در پیشگیری از وقوع جرائم بسیار تاثیر گذار است و نیروی انتظامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. 

وی گفت: مردم و مسافران از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ اخبار، اطلاعات و گزارشات را اعلام کنند، همچنین  برای ارایه پیشنهادات با تلفن ۱۹۷ و ۱۱۶ تماس برقرار کنند.

توسلی گفت: شناسایی سارقان سابقه‌دار، عدم موافقت با مرخصی سارقان سابقه دار، طرح جمع آوری معتادان متجاهر از اقدامات پلیس در ایام نوروز است.

وی همچنین با اشاره به اینکه یک کلاهبردار حرفه ای که به شهرستان خوانسار سفر کرده بود و قصد کلاهبرداری از شهروندان این شهر را داشت، دستگیر شد، افزود: این شخص با مدارک جعلی اقدام به کلاه برداری از یکی از شهروندان کرده بود که توسط پلیس شناسایی شد و به مقامات قضایی خوانسار تحویل داده شد.

کد خبر 339817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.