۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
سقوط جوان ۲۹ ساله در چاه ۳۰ متری

بامداد امروز جوان ۲۹ ساله ‌ای که به درون چاه ۳۰ متری واقع در یک کارواش سقوط کرده بود، توسط آتش نشانان ایستگاه شماره ۱۰ اصفهان نجات یافت.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: مقارن ساعت ۰۰:۱۰ بامداد یکشنبه با اعلام خبر سقوط کارگر جوان ۲۹  ساله در چاه واقع در یک کارواش به سامانه ۱۲۵ بلافاصله امدادگران ایستگاه ۱۰ سازمان و به همراه افسر کشیک وقت راهی محل حادثه واقع در خیابان بهارستان غربی اصفهان شدند و در کمتر از ۴ دقیقه به محل رسیدند.

محمد شریعتی افزود: بعد از رسیدن اکیپ به محل که با کاربری کارواش مورد استفاده قرار گرفته بود، شاهد سقوط کارگر جوان ۲۹  ساله داخل چاه به عمق ۳۰ متری بودند که بلافاصله نسبت به برپایی کارگاه عملیاتی اقدام و با فرود یکی از پرسنل عملیاتی به داخل چاه در کمترین زمان ممکن نسبت به بالاکشی شخص مذکور اقدام و مورد رفع خطر شد.

وی با وجود ارتفاع سه متری آب درون این چاه آبی بلافاصله شخص مذکور به بالا انتقال داده شد، تصریح کرد: در حال حاضر حال عمومی این جوان مطلوب و در اثر سقوط تنها از ناحیه پای چپ دچار آسیب دیدگی شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پیشگیری این سازمان درحال بررسی است.

کد خبر 339770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.