کسب رتبه نخست پلیس راهور شهرستان سمیرم در استان

سمیرم- فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سمیرم گفت: پلیس راهور شهرستان سمیرم رتبه نخست کاهش تصادفات در سطح استان اصفهان را از آن خود کرد.

سرهنگ سهراب قرقانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، از فعالیت‌های یکساله نیروی انتظامی شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در یک ماه گذشته باند سارقان احشام، ادوات کشاورزی و ترانس‌های برق با توجه به چتر اطلاعاتی ما شناسایی و متلاشی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سمیرم با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز افزود: طرح آرامش بهاری در شهرستان اجرا و بیش از ۵۰ نفر از معتادان سارق شناسایی و برای تأمین امنیت هرچه بیشتر مردم شهرستان به کمپ‌های سطح استان اعزام شدند.

سرهنگ قرقانی خاطرنشان کرد: کاهش ۳۵ درصدی تصادفات جرحی و همچنین کاهش ۶۷ درصدی تصادفات فوتی باعث شد پلیس راهور شهرستان سمیرم رتبه نخست در کاهش تصادفات استان اصفهان را از آن خود کرده در حالی که یک هزار و۱۰۰ گواهینامه نسبت به سال گذشته در سمیرم صادر شده و دو هزار و یکصد شماره پلاک خودرو در سمیرم به ثبت رسیده است.

وی افزود: چهار فقره قتل در شهرستان سمیرم رخ داد که با کمک کارآگاهان پلیس آگاهی منجر به کشف و دستگیری قاتلان شده ایم.

سرهنگ سهراب قرقانی با اشاره به اقدامات موثر در زمینه مبارزه با مواد مخدر، گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس بیش از نیم تن مواد مخدر در سال جاری کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سمیرم از افزایش ۱۰ درصدی مبارزه با قاچاق و باندهای توزیع مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا ۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان سمیرم  کشف و ضبط‌ شده است.

کد خبر 339650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.