تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند نگاه ویژه مردم و مدیران است

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی نیازمند نگاه ویژه و جدی تری از سوی مردم و مدیران در سال آینده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسین رشیدیان با اشاره به رخدادهای تلخ و شیرین سال ۹۶ اظهار کرد: سال ۹۶ همراه با خاطرات زیبا و ناراحت کننده بود که خاطرات و رخدادهای زیبای آن در سال آینده نیز باید تداوم یابد.

وی افزود: فعالیت های موثری در حوزه اقتصادی کشور با مشارکت بخش خصوصی و دستگاه های اداری و خدماتی صورت گرفته، اما تا واقعیت ها فاصله زیادی وجود دارد و از این جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی نیازمند نگاه ویژه و جدی تری از سوی مردم و مدیران در سال آینده است.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون واردات زیاد، عدم صادرات، عدم حمایت از بخش خصوصی، فرایند سخت اداری اخذ مجوز و خام فروشی را از چالش ها و آفت های اساسی حوزه اقتصادی کشورمان دانست و تصریح کرد: این وضعیت از سال های گذشته وجود داشته و رهبر انقلاب نیز بر رفع این مشکلات تاکید کرده اند، اما تا نقطه واقعی فاصله زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: ورود هر جنس به داخل کشور در حالی که در بسیاری از موارد مشابه داخلی وجود دارد، این ظلم به حوزه صنعت و اقتصاد کشور است و از این جهت باید نسبت به واردات بی رویه به کشور جلوگیری شود.

حجت الاسلام رشیدیان حضور حماسی مردم در راهپیمایی ها و انتخابات امسال را از رخدادهای زیبا و شیرین امسال یادکرد و گفت: مردم با حضور حماسی خود در انتخابات و راهپیمایی های سال به ویژه ۲۲ بهمن و همچنین محکوم سازی دشمنان در خصوص حوادث دیماه حماسه خلق کردند.

وی شکست داعش و از بین رفتن سیاست های غرب و آل سعود را از دیگر خاطرات شیرین سال ۹۶ اعلام و خاطرنشان کرد: مدافعان حرم و به ویژه شهید حججی در گسترش آموزه های اسلامی و و پیشرفت اسلام نقش آفرین بودند.

وی با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: باید این گونه حوادث کاهش یابد و زمینه های شادی و نشاط مردم توام با آرامش و حفظ ارزش ها باشد و نباید از خط قرمزها گذشت.

کد خبر 339643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.