پنج خانه ورزش روستایی در تیران و کرون راه اندازی شد

تیران-سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: پنج خانه ورزش روستایی در شهرستان تیران و کرون راه اندازی شد.

مهدی مرادی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به سیاست توسعه ورزش در تمامی نقاط شهرستان اظهار کرد: 40 روستا در شهرستان تیران و کرون وجود دارد و بخش عمده جمعیت این شهرستان روستایی هستند که باتوجه به این موضوع ارایه خدمات ورزشی در روستاها لازم است.

وی افزود: سه خانه ورزش روستایی سال گذشته با همکاری دهیاری، هیئت ورزش های بومی و محلی و اداره ورزش و جوانان شهرستان راه اندازی شد و امسال نیز پنج خانه ورزش روستایی در شهرستان تیران و کرون راه اندازی شده که بر اساس تقاضای مردم روستاها رشته ها ورزشی در این خانه ها اجرا می شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون ادامه داد: به صورت متوسط برای راه اندازی این مراکز ورزشی روستایی 20 میلیون تومان هزینه می شود و هزینه های جاری آن همانند هزینه مربی از پرداخت شهریه و درآمدهای محلی تامین می شود.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی در روستاها با همکاری شورای اسلامی و دهیاری ها انجام می شود، خاطرنشان کرد: همایش پیاده روی، مسابقات بومی و محلی و جشنواره های ورزش روستایی در روستاهای این شهرستان انجام می شود که توسعه این فعالیت ها نیازمند حمایت بیشتر بخشداری و دهیاری است.

وی یادآورشد: افتتاح خانه های ورزش روستایی و همچنین بازدید از مراکز ورزشی این شهرستان هفته آینده با حضور فرماندار شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان انجام خواهد شد.

کد خبر 339525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.